Sony Photo Go

نرم افزار Photo Go به شما کمک می کند تا با استفاده از شیوه های بسیار ساده و رابط کاربری حرفه ای خود به شما کمک می کند تا ویرایش های ضروری را روی تصاویر دیجیتال تان انجام داده و آن ها را سازماندهی نمایید . با این برنامه می توانید به سادگی تصاویر را وارد کرده و مدیریت کنید و با تعمیر آنها ، از خاطرات خود به بهترین گونه ممکن نگهداری کنید . با محیط آموزشی این برنامه که برای افراد تازه کار تعبیه شده است هر کسی می تواند با کمی تمرین از تمامی قابلیت های گنجانده شده در آن استفاده کند .

آیا کنترل تصاویر دیجیتال شما به دلیل رشد فزاینده ی آنها از دست خارج شده است ؟ Photo Go برای کمک به این مشکل شما و  سازماندهی کردن آنها توسط راه های گوناگون ساخته شده است . این نرم افزار به طور خودکار تصاویر را از دوربین دیجیتال شما وارد کرده و با بررسی حافظه کامپیوترتان ، عکس های دخیره شده را می یابد . پس از آن مرحله آرایش دادن به ترتیب آنها ، نمایش و تگ گذاری برای دسترسی سریع تر در آینده می باشد . مرتب سازی بر اساس زمان ، تاریخ و محبوبیت ، در یافتن تصاویر دلخواهتان کمک فراوانی می کند . این برنامه همچنین قادر است تا افکت های گوناگونی به عکس های شما اضافه کرده تا هرچه بهتر به نمایش در آیند . افکت های ساخت تصویر سیاه و سفید ، قرار دادن در روزنامه ی قدیمی و چاپ بر روی اسکناس از این جمله می باشند .


حجم : 20.87 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


1 نظر ارسال شده
  1. SAEED گفت:

    عالی بود ممنون