واریس از جمله مشکلاتی است که نسبتا شایع به شمار می رود و همواره به دلیل تغییراتی که در ظاهر پوست به وجود می آورد، ترسناک به نظر می رسد. جالب است بدانید که واریس به عنوان شایع ترین بیماری عروقی در انسان ها به شمار می رود. در واقع افرادی که به واریس دچار شده اند، سیاهرگ هایشان متورم می شود. معمولا هم این مشکل در اندام های تحتانی مانند ساق پا اتفاق می افتد. اگر دوست دارید با برخی از نسخه های درمان فوری واریس آشنا شوید، بهتر است که ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید.

درمان فوری واریس

استفاده از سرکه سیب

یکی از ساده ترین روش هایی که می تواند به شما در درمان فوری واریس کمک کند، استفاده از سرکه سیب می باشد. این ماده یکی از قدیمی ترین دارو ها می باشد که از آن برای درمان و جلوگیری از طیف گسترده ای از بیماری های مزمن استفاده می شده است. بدین منظور تنها کاری که باید انجام دهید این است که سرکه سیب را بر روی قسمت های آسیب دیده بمالید. بهتر است که این کار را شب ها قبل از این که به رخت خواب می روید، انجام دهید.

استفاده از فلفل قرمز

فلفل قرمز یکی دیگر از موادی است که استفاده از آن می تواند به درمان واریس کمک کند. یکی از مهم ترین فوایدی که به فلفل قرمز نسبت می دهند، افزایش گردش خون می باشد. این موضوع به حدی قابل توجه است که از ترکیبات موجود در فلفل قرمز در تهیه مکمل های خاصی نیز استفاده می شود. بدین منظور کافی است که یک قاشق پودر فلفل قرمز را با مقداری آب بجوشانید و سپس در طول روز و شب ها قبل از خوابیدن، یک فنجان از آن مصرف کنید.

استفاده از روغن زیتون

روغن زیتون یکی از دارو های گیاهی بسیار قدیمی می باشد که می تواند بر روی روند درمان بسیاری از بیماری ها نقش داشته باشد. دانشمندان باور دارند که این روغن نیز می تواند به دلیل ترکیبات خاصی که در خود دارد، بر روی گردش خون تاثیر گذاشته و واریس را درمان کند. استفاده از این روش نیز بسیار ساده می باشد. بدین منظور، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که مقداری از آن را بر روی قسمت های آسیب دیده بگذارید و به خوبی مالش دهید.

استفاده از خاک رس

شاید در نگاه اول اصلا منطقی نباشد اما جالب است بدانید که خاک رس از جمله یکی از مهم ترین روش های درمان فوری واریس به شمار می رود که پزشکان طب سنتی برای هزاران سال از آن استفاده می کرده اند. در واقع وقتی که شما از این ماده استفاده کنید، میزان گردش خون در رگ های شما افزایش پیدا می کند که این موضوع بر روی بهبود وضعیت واریس بسیار مهم است. بدین منظور، کافی است مقداری خاک رس پیدا کنید و سپس بر روی رگ های خود بمالید.

 

منبع: درمان فوری واریس با استفاده از روش های ساده و خانگی


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود