Easy Burning Studio

رایت CD و DVD یکی از متداول ترین کارهایی است که کاربران روزانه با آن روبه رو هستند و هر یک از ابزار های مختلفی استفاده می کنند . از این بین برخی از نرم افزار ها با توجه به نام و شرکت سازنده خود از کاربران بیشتری برخوردار هستند که می توان به نمونه های Nero و Ashampoo Burning Studio که در نوع خود شناخته شده ترین ها هستند ، اشاره نمود . با معرفی نسخه های جدید هر یک از نرم افزار های یاد شده استفاده کاربری آن ها مشکل تر از پیش گشته و ممکن است که برخی از کاربران توانایی استفاده از آنها را نداشته باشند .

Easy Burning Studio نام یکی دیگر از نرم افزار های رایت داده ها بر روی CD و DVD می باشد که با گنجاندن دو ویژگی مهم درون خود ، باعث به وجود آمدن تمایز هایی با نرم افزار های مشهور شده است . نخست حجم بسیار پایین این برنامه نسبت به گونه های مشابه است ، به طوری که با مقایسه با آخرین نسخه Nero ، کسری بسیار کوچک ( 1 روی 250 ) بدست خواهد آمد . دومین ویژگی کاربری بسیار آسان آن می باشد . کافیست تا بدانید که چه می خواهید و فقط با چند کلیک چیزی را که می خواهید در اختیار بگیرید .

از جمله کارهایی که با استفاده از این نرم افزار توانایی انجام آن را خواهید داشت می توان به رایت فایلهای صوتی ، تصویری و دیتا بر روی CD و DVD ، ریپ کردن فایلهای صوتی ، پاک کردن اطلاعات موجود بر روی دیسک های ریرایتبل و ساخت و رایت ایمیج های استاندارد ( ISO ) اشاره نمود . اگر قصد دارید تا از اطلاعات مهم خود فایل پشتیبان تهیه کنید ، به هیچ نرم افزار دیگری مراجعه نکنید ‍‍چرا که به وسیله Easy Burning Studio قابلیت انجام آن را نیز خواهید داشت !

حجم : 4.69 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


2 نظر ارسال شده
  1. elhar گفت:

    نرم افزارتون عالیه حرف ندارد.

  2. آرش گفت:

    سلام ببخشید چجوری میشه چندتا فایل ویدئویی برای رایت روی سی دی باهم انتخاب کنم هر کار میکنم فقط یه فایل رو میگیره لطفا راهنماییم کنید…!؟