از بهترین بازی اندروید می توان به بازیهایی نظیر کلش آف کلنز , فورتنایت و بازی پابجی اشاره داشت این بازی ها از سری استراتژیک می باشند و محبوبیت بالایی دارند و همچنین بازی جنگی اندروید و بازی تفنگی اندروید نیز در صدر بازی های پر طرفدار قرار دارند. از جمله بهترین بازی های اندروید در مارکت گوگل بازی های تفنگی و استراتژک می باشند که افراد زیادی را به خود جلب کرده است .بازی های اندروید جایگاه ویژهای در بیان دارندگان گوشی های اندروید دارید

PUBG یک بازی ویدئویی چندنفره آنلاین و در سبک بتل رویال است که توسط استودیوی بلو هول ساخته و در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۷ توسط شرکت پابجی برای مایکروسافت ویندوز و ایکس باکس وان و توسط شرکت مایکروسافت در ۱۲ دسامبر ۲۰۱۸ برای پلی استیشن ۴ منتشر شد. نسخه مخصوص گوشی‌های اندروید و آی‌اواس در سال ۲۰۱۸ توسط شرکت تنسنت منتشر شد. همچنین این بازی توانست به بهترین بازی ویدئویی موبایل در سال ۲۰۱۸ تبدیل شود و فقط بازیکنان این بازی در نسخه گوشی‌های همراه به ۴۰۰ میلیون نفر می‌رسد.

فورتنایت (به انگلیسی: Fortnite) یک بازی جهان باز در سبک بقاء، با گیم پلی گروهی است که برای اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، مک‌اواس، مایکروسافت ویندوز و اندروید و ios منتشر شده‌است. این بازی توسط اپیک گیمز و پیپل کن فلای گسترش یافت و پخش جهانی بازی با اپیک گیمز بود. با توجه به رایگان بودن بخش آنلاین بازی با عنوان «Battle Royale» و ارائهٔ بروزرسانی‌ها، این بازی توانست بسیار موفق باشد.این بازی داری ۳ بخش است کریتیو creative بتل رویال battle royale سیو د ورد save the world. این بازی تا به حال با سازندگان فیلم هایی از جمله انتقام جویان، جان ویک، جنگ ستارگان همکاری کرده اند.

کلش آو کلنز یک بازی استراتژیک ساخته شرکت سوپرسل در سال ۲۰۱۲ ساخته شد در حال حاضر این بازی رتبه اول بازی استراژیک در جهان است وحدود ۲۱ ملیون نفر در جهان مشغول بازی هستندکه در مارکت گوگل پلی هم محبوبیت بالایی دارد.

در این بازی شما رهبری قلعه ای کوچک را به عهده می‌گیرید و با گذاشتن لوازم و دفاعی ها و ارتقاء آن ها،قلعه خود را برای دفاع و حمله بهتر گسترش میدهید.این قلعه شامل یک قلعه کوچک در حالت شب هم می‌باشد که با کشتی به آن جا سفر میکنید و آن جا را هم گسترش میدهید.پس از آن با ساخت یا پیوستن به یک قبیله برای چالش ها و جنگ های قبیله ای آماده میشوید. در این بازی چهار عنصر بسیار مهم وجود دارند: طلا، اکسیر، اکسیر سیاه و الماس. اکسیر ماده‌ای به رنگ بنفش (صورتی) است که توسط دستگاه‌های سازنده اکسیر تولید و توسط حمله غارت می‌شود و نقش بسیار مهمی در پیش‌رفت نیروهای قلعه شما دارد. برای ساخت یا ارتقای سربازها، رئیس بزرگ و برای ارتقاء دادن ساختمان‌های مربوط به ارتش نیاز به مقادیر گوناگونی از اکسیر خواهید داشت. در آغاز بازی شما دو دستگاه سازنده اکسیر دریافت می‌کنید که به صورت خودکار برای شما اکسیر تولید می‌کنند و این اکسیر در بخشی به نام مخزن اکسیر نگه‌داری می‌شود و بعد مقدار بیشتری از آن را با حمله (Attack اتک) بدست خواهید آورد. در ادامه با پیشرفت دهکده می‌توانید دستگاه‌های سازنده اکسیر را پیشرفته کنید و به‌شمار تولید آن‌ها اضافه کنید. سربازان شما در سربازخانه و به‌وسیلهٔ اکسیر ساخته می‌شوند. در بازی طلسم‌هایی نیز وجود دارد که در کارخانه ساخته می‌شوند. از طلا نیز بیشتر برای ساخت و ارتقای وسایل دفاعی، دیوارها و سایر چیزها استفاده می‌شود.

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود