PUBG MOBILE LITE پابجی موبایل بازی جدید، خارق العاده و شگفت انگیز در سبک بازیهای اکشن بقا از استودیوی بازی سازی Tencent Games برای اندروید است که نسخه اصلی و رسمی بازی PUBG برای موبایل به شمار می رود. در بازی PUBG Mobile همانند نسخه کامپیوتری 100 بازیکن در یک نقشه 8 در 8 کیلومتر قرار می گیرند و این میان کسی برنده است که بتواند زنده بماند! بازی با موتور گرافیکی نسل اینده یعنی Unreal Engine 4 ساخته شده است و در همان اجرای اولیه محو گرافیک خیره کننده اش می شوید و پس از ان طراحی فوق العاده، صداگذاری مهیج و گیم پلی اعتیاد اورش نظرتان را بر می انگیزد! با طیف گسترده ای از سلاح هایی که به دست می اورید این امکان را دارید که از خودتان دفاع کنید، برای جابجایی از وسایل نقلیه مختلف بهره ببرید، در خانه ها و مکان های مختلف پناه بگیرید و با انجام کارهای مختلف فقط تلاش کنید زنده بمانید و آخرین نفری باشید که زنده مانده است! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای سبک بقا هستید بدون شک PUBG Mobile از همه نظرف نظرتان را جلب میکند چرا که یک سر و گردن از بازیهای مشابه بالاتر است.

نکته: همانطور که از نام بازی مشخص است این بازی نسخه لایت یا سبک تر بازی پابجی می باشد که برای گوشی های با سخت افزار متوسط یا میان رده طراحی شده است. همچنین در آخر بهتر است بدانید که در نسخه لایت پابجی شما در یک مسیر 2 در 2 کیلومتری با 60 کاربر از سراسر دنیا به بازی می پردازید!نسخه اول بازی که پیش روی شماست، به گفته سازنده از +500 دستگاه اندرویدی از جمله REDMI NOTE4, REDMI NOTE3, SAMSUNG GALAXY J7, OPPO A37F, OPPO A37FW INTERNATIONAL, REDMI 3S, VIVO Y53, SAMSUNG GALAXY S6, SAMSUNG GALAXY S7, LG GOOGLE NEXUS 4, SONY XPERIA E5 پشتیبانی میکند و برای اجرای بدون مشکل به یک دستگاه با حداقل رم 2 گیگابایتی نیاز دارد!

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345


1 نظر ارسال شده
  1. سامی گفت:

    ایا روی اندروید 4.2.2 و رم 1 میاد