AirBrush – Best Selfie Editor یک ابزار ویرایش عکس که به طور انحصاری برای گرفتن و ادیت تصاویر سلفی طراحی شده است . جهانی را تصور کنید که در آن شما دیگر از رفتن به مقابل دوربین استرسی از بابت خراب شدن تصویر گرفته شده ندارید . این همان زمان و عصر است که شما به کمک برنامه های طراحی شده برای گوشی های هوشمند میتوانید هر نوع تغییری در تصاویر خود اعمال کنید . ایر براش یک نرم افزار جدید ویرایش تحصصی تصاویر سلفی است که به تازگی بر روی گوگل پلی قرار گرفته شده و شما با رابط کاربر پسند ان میتوانید به راحتی از ابزار رتوش با کیفیت بالای آنا استفاده کرده و بهترین عکس سلفی خود را با دوستان خود بگیرید و برای افزایش جذابیت نیز فیلتر های مخلف را اضافه کنید . باور توسعه دهنده این برنامه این است که همه کاربران باید بهترین عکاسی خود را با استفاده از فناوری های موجود انجام دهند .

ویژگی های اصلی نرم افزار AirBrush – Best Selfie Editor :

حذف لکه ها : شما می توانید جوش و لکه های ناخواسته صورت را با انگشت خود از بین ببرید . دقیقا شبیه فتوشاپ ولی 100 برابر آسان تر .

عاشق لبخند : دندان های خود را به اندازه ای سفید که هر کس با دیددن ان تصور آمدن شما را از دندانپزشک داشته باشد .

بی نقص : استفاده از “صاف” برای رسیدن کامل به چهره و درخشان کردن چهره با چند سوایپ و بدون نیاز به هیچگونه نورپردازی .

ترمیم نور محیط : هرگز اجازه ندهید که عدم وجود نور و تابش نور شدید عکاسی شما را تحت تاثیر قرار دهد زیرا این کار یک رتوش بزرگ را میطلبد .

چشمان روشن : رنگ چشمان خود را به هر رنگی تغییر داده تا چهره ای زیباتر و خاص داشته باشید .

اضافه کردن عمق : محو کردن اجازه غیر مهم در تصویر برای تمرکز حواس به شما

تغییر اندام : امکان لاغر سازی و افزایش حجم هر ناحیه از عکس تنها با چند با چند سوایپ ساده


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345