بهترین نرم افزار والپیپر رایگان سال 2015 در گوگل پلی

ZEDGE™ Ringtones & Wallpapers نرم افزار مفید آهنگ های زنگ و تصاویر پس زمینه برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. یک برنامه بسیار مفید و کاربردی برای کسانی که از تصاویر پس زمینه و رینگتون های تلفن همراه خود که به صورت یک نواخت و تکراری هستند خسته شده اند! با استفاده از این نرم افزار شما به یک بانک جامع از والپیپر ها و رینگتون های جدید دسترسی خواهید داشت که می توانید به صورت رایگان از آنها استفاده نمایید. شما به کمک این برنامه گنجینه ای از رینگتون ها و والپیپر ها را همیشه و بدون اشغال فضای ذخیره سازی در اختیار خواهید داشت و هر زمان که از تصویر و صدای فعلی گوشی خود خسته شدید به سرعت میتوانید آنها را تغییر دهید.

ZEDGE™ Ringtones & Wallpapers توسط توسعه دهنده Zedge برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و یکی از بهترین نرم افزار های تغییر والیپیر و رینگتون گوشی و تبلت های اندرویدی با امتیاز فوق العاده 4.6 از 5 در گوگل پلی بوده و بیش از 100 میلیون نصب فعال از سراسر جهان را هم ثبت کرده است.

ویژگی های ZEDGE™ Ringtones & Wallpapers

– جستجو با مواردی که مد نظرتان است

– دسته بندی کاملا استاندارد و مرتب کردن بر اساس موضوعات خاص

– وجود میلیون ها آهنگ و زنگ اطلاع رسان برای هر نوع سلیقه ای

– تنظیم تصاویر پس زمینه از داخل گوشی توسط کاربر

– علامت گذاری گزینه هایی برای استفاده در آینده

– تنظیماتی پیشرفته برای تغییر خودکار تصویر پس زمینه

– وجود گزینه ها و موارد مختلف برای به اشتراک گذاری محتوای داخلی برنامه برای دوستان

– داشتن تصاویر HD به صورت کاملا بهینه شده برای انواع سایز های مختلف


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345