Aignes WebSite Watcher

تعداد سایت ها و وبلاگ ها روز به روز در حال افزایش است از این رو محتوای بسیاری به طور مکرر تولید شده و در دسترس کاربران قرار می گیرد . هر کس بنا به نیاز خود از بخش های مختلفی از این منبع گسترده استفاده می کند به گونه ای که یک کاربر معمولی ممکن است روزانه دهها صفحه مختلف را باز کرده و یا به اصلاح وبگردی کند . اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که روزانه به سایت های زیادی سر می زنید تا از مطالب جدید آنها استفاده نمایید ، حتما برایتان بسیار جالب خواهد بود که بدانید آیا سایت دلخواهتان به روز گشته است یا خیر . البته این کار برای کاربرانی که از اینترنت با سرعت پایین استفاده می کنند بسیار جالب تر خواهد بود چرا که بدون بارگذاری کردن صفحات حجیم برخی از سایت ها ، می توانند از آپدیت شدن آنها با خبر شوند .
Aignes WebSite Watcher نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را داریم . با استفاده از برنامه می توانید به سادگی یک کلیک کردن ، از آپدیت شدن سایت های مورد علاقه تان تنها در چند ثانیه مطلع شوید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید . این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی های خاص خود ، می تواند تمامی صفحه هایی را که به لیست علاقه مندی خود افزوده اید چک کند ؛ خواه این صفحه استاتیک باشد و خواه دینامیک .

ویژگی های کلیدی Aignes WebSite Watcher 2010 10.3 :
– مونیتورینگ صفحات وب
– مونیتورینگ صفحات وب محافظت شده به وسیله پسورد
– مونیتورینگ انجمن های اینترنتی برای مشاهده تاپیک ها و پاسخ های جدید داده شده
– مونیتور کردن خوراک های RSS
– برجسته نمودن تغییرات جدید در صفحات
– امکان فیلتر کردن محتوای ناخواسته
– محیط کاربرپسند
– و بسیاری دیگر

برای کرک کردن این نرم افزار می بایست فرمت فایل اجرایی wswatch.exe را به wswatch.mhz تغییر داده و سپس فایل موجود در پوشه کرک را در محل نصب نرم افزار کپی کنید .
برای به نمایش در آمدن فرمت فایلها مسیر روبه رو را بروید : Strart>Control Panel>Folder Options>View>Hide Extensions for known file types

حجم : 7.66 مگابایت

پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


1 نظر ارسال شده
  1. baha گفت:

    مرسی از سایت خوبتون .