دانلود بازی Spelunky 2 برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Spelunky 2 با لینک مستقیم

نسخه فشرده FitGirl در 435 مگابایت

Spelunky 2 عنوان یک بازی جذاب که در سبک ماجراجویی می باشد توسط استودیو Blitworks طراحی و عرضه شده است. داستان هایی درباره یک گنج گمشده در تمامی دنیا پخش شده و شما در تلاش هستید که با ماجراجویی های خود این گنج را بدست آورید در بازی منانع ها و مسیرهای سختی وجود دارد که می بایست برای رسیدن به هدف خود تمامی آنها را پشت سر بگذارید.

دانلود بازی نسخه فشرده Spelunky 2 برای PC

ماجراجویی های بسیار زیادی پیش روی شما قرار دارد و در این بازی شما به دنبال گنج گمشده ای میگردید که در صورت پیدا کردن آن میتوانید بسیار بسیار پولدار شوید و به تمامی آرزوهای خود برسید اما گفتن این موضوع ساده می باشد و پیدا کردن گنجینه بسیار سخت است و تا به امروز هیچ کسی نتوانسته این کار را انجام دهد و به نحوی از ادامه ماجراجویی منصرف شده است. شما اینجا هستید که با کامل کردن تمامی ماجراجویی ها و چالش های پیش روی خود اولین نفری باشید که میتواند یک قدم نسبت به دیگر ماجراجویان به این گنجینه با ارزش نزدیک شوید. تله های زیادی در مسیرهای مختلف وجود دارد و شما باید با دقت بسیار زیادی وارد بخش های دیگر بازی شوید تا دچار مشکل نشوید.

شخصیت های بسیار زیادی در طول بازی وجود دارند که برای افزایش مهارت های شما و پیدا کردن سرنخ های درست میتوانید با هر یک از آنها ارتباط برقرار کنید. حال باید از خود بپرسید که آیا میتوانید در مسیرهای سخت و تاریک قدم بگذارید و برای هدفی تلاش کنید که قرار است زندگی شما را بطور کامل تحت تاثیر قرار دهد اگر جوابتان بله است به سرعت دست بکار شوید. وب سایت دانلودکده پیشنهاد میکند دانلود بازی Spelunky 2 برای کامپیوتر را از دست ندهید.

 

 

آموزش نصب نسخه FitGirl :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس فایل Verify BIN files before installation اجرا کنید و منتظر اتمام آن بمانید

3- و در پایان از طریق فایل setup.exe اقدام به نصب بازی نمایید .

4- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه FitGirl بازی  :


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود