یکی از روش های کسب درآمد مورد علاقه اکثر ایرانی ها، پیش بینی نتایج مسابقات فوتبال است. این نوع پیش بینی فوتبال سود بسیار زیادی دارد و آنهایی که اهل تماشا مسابقات فوتبال و آمار بازی ها هستند، میتوانند با تکیه بر اطلاعات خود پیش بینی دقیقی را ارائه دهند و به راحتی برنده فرم پیش بینی خود در سایت باشند. سایت ساشا سبحانی یک سایت معتبر در زمینه پیش بینی فوتبال و سایر رشته های ورزشیاست که با نام سایت ABT90 شناخته شده است. این سایت امکان پیش بینی فوتبال و بسیاری از رشته های ورزشی را برای ایرانیان فراهم کرده است.

 

شما به عنوان یک کاربر میتوانید به راحتی حساب کاربری خود در سایت را با استفاده از درگاه های معتبر بانکی شارژ کنید و ثبت فرم پیش بینی خود را آغاز کنید. حداقل مبلغ پیش بینی در سایت پیش بینی فوتبال ساشا سبحانی 10,000 تومان است و حداکثر ضریب برای هر فرم میکس پیش بینی 100 برابر است. اگر شما اطلاعات خود از بازی های فوتبال پیش رو را زیاد کنید، به راحتی می توانید حدس درسی زنده و پیش بینی دقیقی را ارائه دهید. اگر فرم میکس خوبی بسته باشید و آن فرم برنده شود، پول شما به سادگی چندین و چند برابر خواهد شد. فرض کنید که یک فرم میکس پیش بینی فوتبال در سایت ساشا سبحانی ثبت کرده اید. این فرم دارای 5 ضریب پایین حتی کمتر از 2 است که احتمال برنده شدن آنها بیش از 85% میباشد. اگر پیش بینی فوتبال شما در سایت درست از آب دربیاید، به راحتی می توانید پولی که پیش بینی کرده اید را 5 الی 9 برابر کنید. یعنی اگر بر روی فرم میکس خود 100,000 تومان پیش بینی کرده باشید، با داشتن چند ضریب پایین می توانید آن را به 500,000 الی 900,000 تومان تبدیل کنید. برداشت جایزه از سایت پیش بینی فوتبال ساشا سبحانی نیز ساده و آنی است. هنگامی که درخواست برداشت پول را در سایت ABT90 ثبت کنید، پول پس از 2 ساعت مستقیم به حساب شما واریز خواهد شد.

 

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود