دانلود بازی Ziggy The Chaser برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Ziggy The Chaser با لینک مستقیم

نسخه فشرده TiNYiSO در 640 مگابایت

Ziggy The Chaser عنوان یک بازی جذاب که در سبک ماجراجویی می باشد توسط استودیو Dejan Cicic طراحی و عرضه شده است. دنیایی که بر اساس کریستال جادویی بنا شده و انواع مختلف طلسم ها نیز در این سرزمین وجود دارد شما می بایست با درگیری با موجودات مختلف تمامی تلاشتان را انجام دهید تا بتوانید به یکی از قوی ترین قهرمانان بازی تبدیل شوید.

دانلود بازی نسخه فشرده Ziggy The Chaser برای PC

داستان زندگی یک پادشاه را پیش می گیرید. شما در سرزمین افسانه ای به نام دیویا زندگی می کنید که سرتاسر سرزمین شما را کریستالهای زیبایی محاصره کرده اند که مربوط به شما می باشد این کریستال ها نیز ارزش زیادی برای شما دارند و باید از آنها به خوبی محافظت کنید. اما روزی یک شیطان تمام کریستال ها را از چنگ شما در می آورد. سرانجام تصمیم می گیرد که کریستال ها را در تمام جهان بخش کند شیطان که از طلسمی خطرناک استفاده کرد که تمام جهان پر از بدی و شر پر شده است و هرج مرج بی قانونی تمام جهان را فرا گرفته است. حال سرزمین دیویا از حالت خوشی آرامش به حالت بدی و شر تبدیل شده است و پادشاه نمی تواند کاری انجام دهد و همچنین موجود شیطانی تهدید بر نابودی قلمرو شما نیز انجام می دهد. تنها کاری که از پس پادشاه بر می آید پیدا کردن کریستال ها نیز می باشد که دوباره دیویا شکوفا و پراز مهربانی شود. ولی زمان برای انجام کار بسیار کم می باشد و شما باید هرچه زود تر تلاش بر پیدا کردن کریستال ها انجام دهید.

در هر منطقه نیز پازل های مختلفی وجود دارد که شما باید آنها را در بین هم قرار داده و از آنها به خوبی استفاده کنید گرافیک بازی کاملا کارتونی و هیجان انگیز نیز می باشد. وب سایت دی ال بازی پیشنهاد میکند دانلود بازی Ziggy The Chaser برای کامپیوتر را از دست ندهید.

 

آموزش نصب نسخه TiNYiSO :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه TiNYiSO بازی :


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود