دانلود بازی Jurassic World Evolution برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Jurassic World Evolution با لینک مستقیم

نسخه فشرده CODEX در 4.65 گیگابایت

Jurassic World Evolution عنوان یک بازی جذاب که در سبک شبیه سازی می باشد توسط استودیو Frontier Developments طراحی و عرضه شده است. پارک ژوراسیک به شما امکان میدهد تا در محیط خود حیواناتی را نگهه داری کنید که در نوع خود بسیار خطرناک می باشند و بازدید کنندگان برای دیدن این موجودات مبلغ بسیار بالایی را پرداخت میکنند حال وقت آن رسیده برای بدست آوردن پول بیشتر پارک فوق العاده خود را درست کنید.

دانلود بازی نسخه فشرده Jurassic World Evolution برای PC

این بازی ساخت یک پارک ژوراسیک را پیش روی شما قرار میدهد. پارکی که دارای دو جنبه تحقیقاتی و تفریحاتی می باشد در هر صورت شما میتوانید از این پارک پول زیادی را بدست آورید البته در صورتی که همه چیز تحت کنترل شما باشد. چراکه موجودات و حیواناتی که در این بازی وجود دارند بسیار خطرناک و بی رحم می باشند و در زمان های خاص ممکن است این موجودات به هم نوع خود نیز حمله کنند پس سعی کنید آنها را گرسنه نگذارید. یک نکته جالب که در این بازی وجود دارد روی آن بسیار کار شده این است که اگر یکی از گونه ها در پارک شما مریض شود ممکن است دیگر حیوانات و گونه های موجود مریض شوند از بین بروند پس شما یا باید به سرعت آن موجود را درمان کنید یا از بین ببرید تا دیگر حیوانات را مریض نکند. سعی کنید محیط حیوانات وحشی را دورتر از حیوانات نسبتا وحشی قرار دهید چراکه با کوچکترین اشتباه موجودات با هم درگیر میشوند پارک بازدیدکنندگان خود را برای مدتی از دست میدهد.

در ابندای بازی محیط بزرگی در اختیار شما نیست باید رفته رفته با کسب پول و بازدید تلاش کنید تا محیط های بزرگتری را بدست آورید تا گونه های جدید برایتان بازگشایی شود در بازی یک سیستم حمل و نقل وجود دارد که این هلیکوپتر برای اینکه بتوانید حیوانات مختلف را بازگشایی کنید به پرواز در می آید و به بخش های دور افتاده جنگل میرود و تخم حیوانات و نمونه های آنها را برایتان پیدا میکند حال شما با ترکیب کردن آنها میتوانید موجودات را به وجود آورید. وب سایت دانلودکده پیشنهاد میکند دانلود بازی Jurassic World Evolution برای کامپیوتر را از دست ندهید.

 

آموزش نصب نسخه CODEX :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه CODEX بازی :


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود