دانلود بازی The Falconeer برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی The Falconeer با لینک مستقیم

نسخه فشرده FitGirl در 673 مگابایت

The Falconeer عنوان یک بازی جذاب که در سبک ماجراجویی می باشد توسط استودیو Tomas Sala طراحی و عرضه شده است. وارد دنیای Ursee شوید جهانی که در آسمان های عظیم آن می بایست با استفاده از تکنیک های خاص و استراتژی های فوق العاده دشمنانی سرسخت و قدرتمند را یکی پس از دیگری شکست دهید.

دانلود بازی نسخه فشرده The Falconeer برای PC

این بازی شما را وارد دنیای خیالی به نام Great Ursee میکند جایی که پر است از گنجینه های بسیار باارزش که در هیچ کجای دنیا پیدا نمی شود اما در این دنیا شما به سادگی هم نمیتوانید این گنجینه ها را بدست آورید می بایست دشمنان بسیار زیادی را شکست دهید تا در نهایت به منابع باارزش دسترسی پیدا کنید. این دنیا به پنج بخش مختلف تقسیم شده است که هر بخش به دست حکومتی جدا اداره میشود. سختی کار زمانی چندین برابر میشود که متوجه میشود تمامی این حکومت ها با یک دیگر بسیار دشمن هستند میخواهند بخش های یکدیگر را صاحب شوند. اما باید بدانید که هر حکومت دارای نقاط ضعفی در این بازی هستند و میتوانید این نقاط ضعف را بر علیه حکومت ها استفاده کنید.

در طول بازی شما میتوانید سوار بر شاهین هایی شوید که آموزش جنگ دیده اند و با انتخاب کردن یک شاهین قدرتمند میتوانید مدت بیشتری در آسمان پرواز کنید و دشمنان خود را به سادگی از بین ببرید. سلاح و زره هایی که در این بازی وجود دارد قابلیت ارتقاع را دارد تا بتوانید دشمنان را به سادگی از پیش روی خود بردارید.

 

آموزش نصب نسخه FitGirl :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه FitGirl بازی :

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود