دانلود بازی Fallback Uprising برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Fallback Uprising با لینک مستقیم

نسخه فشرده CODEX در 1.71 گیگابایت

Fallback Uprising عنوان یک بازی جذاب که در سبک ماجراجویی می باشد توسط استودیو Endroad طراحی و عرضه شده است. در یک بازی اکشن و دو بعدی شما باید تمامی تلاش خود را انجام دهید تا به کمک سلاح ها و تجهیزاتی که در اختیار دارید تمامی دشمنان و هیولاهای خطرناک را یکی پس از دیگری از بین ببرید.

دانلود بازی نسخه فشرده Fallback Uprising برای PC

انسان ها دیگر روی سطح زمین امنیت ندارند و برای زنده ماندن به زیر زمین رفته اند در انجا ساکن هستند در سطح زمین ربات ها و ماشین آلات بسیار زیادی به وجود آمده و بطور کلی جای انسان ها را گرفته اند. حال انسان هایی که در زیرزمین هستند باید راه حلی پیدا کنند تا دوباره بتوانند به سطح زمین برگردند و جایگاه خود را از ربات ها پس بگیرند اما این کار به همین سادگی ها هم نخواهد بود. شاید برایتان عجیب باشد اما ربات هایی که خود انسان ها ساخته اند از بشریت باهوش تر هستند و به سادگی میتوانند در هر زمینه ای تمامی انسان ها را شکست دهند. حال شما در این بازی وظیفه دارید تا با گشت و گذار در انواع مختلف محیط ها تلاش کنید تا بتوانید یک راه حل پیدا کنید پس با جمع آوری کردن منابع و تجهیزات مختلف برای خود سلاح های متنوعی را ایجاد کنید.

این بازی داستان یک نبرد بسیار سنگین و خشن بین انسان ها و ربات ها می باشد که اگر به خوبی تلاش نکنید شاید این آخرین فرصت بشریت باشد. در ابتدا سلاح های شما قدرت بسیار پایینی را دارا می باشند ولی رفته رفته با ارتقاع دادن آنها میتوانید از قدرت های بیشتری برای شکست ربات ها برخوردار شوید.

 

آموزش نصب نسخه CODEX :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه CODEX بازی :


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود