دانلود بازی Staxel Hideaway Hollow برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Staxel Hideaway Hollow با لینک مستقیم

نسخه فشرده GOG در 1.07 گیگابایت

Staxel Hideaway Hollow عنوان یک بازی جذاب که در سبک ماجراجویی می باشد توسط استودیو PC-SiMPLEX طراحی و عرضه شده است. کاراکتری که شما در بازی هدایت او را در اختیار دارید تازه وارد این روستا شده و آشنایی خاصی با مردم و محیط ندارد حال شما باید برای رشد و رونق زمین های خود تلاش کنید.

دانلود بازی نسخه فشرده Staxel Hideaway Hollow برای PC

داستان یک زندگی واقعی را می تواند برای شما رقم بزند. و برای شما تجربه ای واقعی ثبت کند. در بازی شما نقش یک فرد را نیز بر عهده دارید حال باید برای بقای زندگی خود کار کنید و برای خود سرپناهی ایجاد کنید. یکی از ویژگی های بازی را که می توان به آن اشاره خاصی کرد کشاورزی و دام پروری است که شما میتوانید در گیم آن ها را عرضه نمایید و برای بقای زندگی خود کسب در آمد کنید از آنها به خوبی استفاده نیز نمایید. یکی از وظایف اصلی شما نیز این است که خانه های ویران شده و زمین های کشاورزی که دیگر از آن استفاده نمیکنند را گرفته و بار دیگر بازسازی نمایید. شما نیز میتوانید دنیا واقعی خود را در بازی به صورت دلخواه خود در بیاورید و از آن به خوبی لذت کافی ببرید. اگر چه بعضی از کاراکتر های ساخته شده از دستورهای شما نا فرمانی می کنند و شما را مورد آزار قرار میدهند اما بعضی از کارکتر ها میتوانند به شما به خوبی در ساخت وسایل و زمین های کشاورزی کمک کنند.

شما نیز به عنوان باهوش ترین فرد در روستا نیز قرار دارید که میخوایید روستا را باشکوه بسازید. حال برای اینکه یکی از بهترین روستاها را در اختیار داشته باشید باید تمام تلاش خود را انجام دهید تا از بهترین سازه ها در طول بازی استفاده نمایید.

 

آموزش نصب نسخه GOG :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه GOG بازی :


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود