دانلود بازی Tin & Kuna برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Tin & Kuna با لینک مستقیم

نسخه فشرده FitGirl در 1.04 گیگابایت

Tin & Kuna عنوان یک بازی جذاب که در سبک ماجراجویی می باشد توسط استودیو Black River Studios طراحی و عرضه شده است. بازی بسیار فوق العاده با گرافیکی نسبتا مناسب که داستان دو دوست به نام های Tin & Kuna می باشد که در تلاش هستند یک بلور با ارزش را پیدا کنند. اما در این راه با مشکل های بسیار زیادی روبه رو میشوند باید برای این مشکل ها راه حل هایی را پیدا کنند.

دانلود بازی نسخه فشرده Tin & Kuna برای PC

همانطور که گفته شد دو دوست صمیمی تلاش میکنند تا یک بلور زیبا را بدست آورند اما در این راه موجودات مختلف و خطرناکی را وارد دنیای خود میکنند که بطور کلی تعادل کل دنیا بهم میخورد و در این راه یکی از دوست ها به اسم Tin توسط این موجودات گروگان گرفته میشود و شخصیت دیگری باید تلاش کند تا او را نجات دهد. چالش ها و ماموریت های خاص و متنوعی پیش روی شماست تا با انجام دادن تمامی آنها دوست خود را بتوانید نجات دهید. آیتم های بسیاری در محیط بازی مخفی شده است و می بایست با دقت تمامی آنها را یکی پس از دیگری پیدا کنید چراکه در مراحل جلوتر برای حل کردن معماها به این آیتم ها نیازمند هستید.

بطور کلی 40 مرحله مختلف در این بازی طراحی شده و می بایست تمامی آنها را یکی پس از دیگری کامل کنید تا در نهایت بار دیگر این دو دوست در دنیای خود خوش و خرم به زندگی بپردازند و تمامی بیگانه ها از سرزمین آنها بیرون بروند. هر یک از این شخصیت ها بطور خاصی حرکت میکنند مثلا Tin میتواند همانند یک توپ روی زمین قل بخورد به اطراف برود یا شخصیت Kuna میتواند در مواقع خاص بدود یا از ارتقاعی بپرد.

 

آموزش نصب نسخه FitGirl :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه FitGirl بازی :


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود