دانلود بازی Nexomon Extinction برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Nexomon Extinction با لینک مستقیم

نسخه فشرده FitGirl در 1.63 گیگابایت

Nexomon Extinction عنوان یک بازی جذاب که در سبک اکشن می باشد توسط استودیو VEWO Interactive طراحی و عرضه شده است. در بازی شهرهای مختلف وجود دارد که در هر کدام از آنها اژدها های زیادی وجود دارد شما می بایست آنها را به دام بندازید و تلاش کنید تا رام شوند این کار شما باعث میشود تا شهرها را از خطر نابودی نجات دهید. مبارزه های زیادی پیش روی شما قرار دارد که باید در تمامی آنها پیروزی را بدست آورید.

دانلود بازی نسخه فشرده Nexomon Extinction برای PC

داستان در مورد پسر بچه ای می باشد که در طول بازی به شهرها و بخش های مختلفی سفر میکند به دنبال اژدهاها میگردد و با به دام انداختن آنها سعی میکند مهارت و قدرت هر کدام را تقویت کرده تا در برابر دشمنان ایستادگی کند. در قدم اول شما وارد یک جنگل بسیار بزرگ میشوید که در آن اژدهاهای خطرناکی مخفی شده اند و می بایست به کمک مهارت های خود آن هایی که به درد شما میخورند را به سرعت بگیرید. بیش از 380 اژدها در این بازی وجود دارد که هر کدام دارای قدرت ها و مهارت های مخصوص به خود هستند در بخشی از بازی میتوانید از مهارت های آنها استفاده کنید. این موضوع را نیز باید در نظر داشته باشید که گیر انداختن هر یک از اژدهاها در بازی با دیگری بسیار متفاوت می باشد و روش خاص خود را دارد.

در بازی آیتم ها و امتیازهای بسیاری وجود دارد که با جمع آوری و بدست آوردن تمامی آنها میتوانید هر یک از شخصیت ها را شخصی سازی کرده و مهارت های آنها را افزایش دهید که در جنگ های بعدی دارای قدرت های بیشتری باشند. در طول بازی بخش های وجود دارد که با مراجعه کردن به آن ها میتوانید برای شخصیت خود آیتم و انواع مختلف سپرها و شیلد ها را خریداری کنید.

 

آموزش نصب نسخه FitGirl :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه FitGirl بازی :


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود