دانلود بازی Observer: System Redux برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Observer: System Redux با لینک مستقیم

نسخه فشرده FitGirl در 7.20 گیگابایت

Observer: System Redux عنوان یک بازی جذاب که در سبک ماجراجویی می باشد توسط استودیوهای Bloober Team, Anshar Studios طراحی و عرضه شده است. این بازی فوق العاده داستان یک کارگاه را روایت میکند به نام دنیل لازارسکی که برای بازجویی کردن آدم ها به سادگی میتواند وارد ذهن آنها شود و تمامی اطلاعات مورد نیاز خودش را بدست آورد. قدرت جالبی است چراکه به کمک این کار دیگر فردی نمیتواند به شما در مورد حقایق دروغ بگوید و شما نیز به سرعت میتوانید تمامی مسائل را حل کنید.

دانلود بازی نسخه فشرده Observer: System Redux برای PC

بازجویی های بسیار زیادی در این بازی صورت میگیرد بازجویی هایی که شما می بایست دنباله آن را بگیرید تا متوجه شوید موضوع اصلی چیست ممکن است افرادی که پیش روی شما هستند جواب درست ندهند اما اینجا آینده است جایی که تکنولوژی به کمک انسان ها آمده است شما در نقش یک کارگاه حرفه ای هستید که هیچکس در این بازی نمیتواند به شما دروغ بگوید چراکه کاراکتر شما قادر است ذهن دیگر انسان ها را بخواند که همین موضوع باعث شده تا در کار خود موفق باشد. همچنین حالت های مخفی کاری زیادی در طول بازی وجود دارد بارها شما با این صحنه ها روبه رو خواهید شد.

پرونده هایی که در بازی وجود دارد هر کدام داستان و موضوع خود را دارند و با تمام کردن پرونده ای که در اختیار دارید وارد حال و هوای خاص دیگری خواهید شد باید خود را آماده کنید تا موضوع جدید را به خوبی درک کنید چراکه اگر از پرونده ای که پیش روی شما قرار دارد موضوع ها و اتفاق ها را نتوانید از هم تفکیک کنید در حل پرونده ها دچار مشکل خواهید شد.

 

آموزش نصب نسخه FitGirl :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس فایل Verify BIN files before installation اجرا کنید و منتظر اتمام آن بمانید

3- و در پایان از طریق فایل setup.exe اقدام به نصب بازی نمایید .

4- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه FitGirl بازی :


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود