دانلود بازی Warface برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Warface با لینک مستقیم

نسخه فشرده FULL UNLOCKED در 19.7 گیگابایت

Warface نام یک بازی اول شخص که در سبک اکشن می باشد توسط استودیوی MY.GAMES طراحی و عرضه شده است. در شوترهای گروهی شرکت کنید با دیگر دوستان خود به رقابت های فوق العاده بپردازید در این بازی شما میتوانید با تشکیل دادن تیم های قدرتمند با دیگر حریفان خود به مبارزه بپردازید با شکست دادن تیم های حریفان برای خود دستاوردهای مختلفی بازگشایی نمایید. توجه داشته باشید امکان سفارشی سازی در این بازی نیز وجود دارد.

دانلود بازی نسخه فشرده Warface برای PC

این بازی همانند شوترهای گروهی از مودها و نقشه‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند اگر میخواهید که در طول بازی جایزه افسانه ای را بدست آورید بهتر است با دوستان خود بازی کنید گروه های قدرتمندی را تشکیل دهید. شخصیت های مختلفی در این بازی وجود دارند همراه شما هستند باید کار کردن با تمامی آنها را بلد باشید مثلا شما باید بلد باشید که چگونه از پزشک تیم استفاده کنید که با انجام دادن آموزش ها تمامی این ویژگی های موجود را یاد خواهید گرفت. سلاح هایی که در این گیم مورد استفاده قرار میگیرند از بهترین ها می باشند و با طراحی خود و جذاب این امکان به شما داده میشود تا این سلاح ها را شخصی سازی کامل کنید. همچنین در بخش فروشگاه بازی پوسته های زیادی وجود دارد که میتوانید برای اسلحه های خود خریداری کنید.

در ابتدا ممکن است بازی را بلد نباشید به خوبی نتوانید از خود دفاع کنید اما رفته رفته با انجام دادن آموزش های لازم تمامی تکنیک ها و استراتژی های موجود را یاد خواهید گرفت. همانطور که در بالا اشاره کردیم کار تیمی در بازی بسیار مهم است و با استفاده از تکنیک های خاص میتوانید تمامی ماموریت های خود را به سادگی تا آخرین لول انجام دهید و در نهایت دستاوردهای مخصوص به خود را بدست آورید.

 

آموزش نصب نسخه FULL UNLOCKED :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه FULL UNLOCKED بازی :

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود