خرید و فروش خودرو هم مانند ملک و یا هر دارایی گران قیمت دیگر دغدغه‌های زیادی دارد. خصوصاً آن‌که خودرو دیگر تنها یک وسیله نقلیه نیست که با آن به سر کار یا مسافرت می‌روید. خودرو سرمایه خانواده شماست که یا روی آن سود می‌کنید یا با کم‌تجربگی یا سهل‌انگاری تمام یا بخشی از سرمایه خود را از دست می‌دهید. و قطعاً می‌دانید که با از دست دادن اندوخته‌ها، به‌سختی می‌توانید در طول سال‌ها جبران مافات کرده و خودروی مدنظرتان را بخرید. بنابراین چه خریدار هستید و چه فروشنده، نگاه ویژه‌ای باید به خودرو داشته باشید و خرید و فروش آن را به چشم یک کار تخصصی ببینید. در این صورت، برای تجربه یک معامله شیرین و دو سر بُرد، کافی است به متخصصانی اعتماد کنید که سال‌ها در این زمینه فعالیت کرده و مشاوره‌های ارزنده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند. شرکت همراه مکانیک همان مجموعه‌ای است که می‌تواند این تجربه خوشایند را برای شما رقم بزند. چگونه؟ با خرید و فروش سفارشی خودرو!

فروش خودرو سفارشی کاملا بدون‌هزینه، تنها با 1 تماس

در طرح فروش خودرو سفارشی، شما می­توانید خودروی خود را تنها با یک تماس بفروشید و هیچ هزینه­ای بابت آن پرداخت نکنید. فرایند فروش سفارشی به این صورت است که خودروی شما توسط کارشناسان همراه مکانیک بررسی شده و بهترین قیمت برای فروش آن پیشنهاد می­شود. پس از آن، مشاور اختصاصی شما در همراه ­مکانیک، خودروی شما را در تمامی کانال­ها و پلتفرم­های فروش خودرو آگهی کرده و تمامی تماس­ها را پاسخ داده و مشتریان واقعی را برای بازدید حضوری خودروی شما به محل موردنظر شما خواهد فرستاد. در پایان و پس نهایی شدن معامله، مشاوران عقد قولنامه همراه­ مکانیک بدون دریافت یک ریال هزینه، شما را در فرایند عقد قولنامه همراهی خواهند کرد.

خرید خودرو سفارشی با ضمانت پرداخت خسارت 7 روزه

در طرح خرید خودرو سفارشی، مشاوران همراه­ مکانیک از لحظه تصمیم­گیری برای خرید در کنار شما حضور خواهند داشت و در مورد انتخاب بهترین خودرو به شما مشاوره کامل خواهند داد. سپس مشاور اختصاصی شما در کلیه کانال­های خرید و فروش خودرو به دنبال خودروی موردنظر شما خواهد گشت و حداقل سه مورد را به شما معرفی خواهد کرد. شما یک خودرو از میان خودروهای معرفی شده را جهت کارشناسی انتخاب خواهید کرد تا کارشناس مجموعه به نمایندگی از طرف شما به محل مراجعه کند و گزارش کارشناسی آن را تهیه کرده و به شما ارائه کند. اگر خودروی کارشناسی شده، شرایط مناسب و مدنظر شما را نداشته باشد، این فرایند دو بار دیگر تکرار خواهد شد. انتخاب نهایی شما مجددا کارشناسی شده و به همراه برگه گزارش کارشناسی و با سربرگ رسمی شرکت برای شما معامله می‌شود. در پایان و پس از نهایی شدن خرید، مشاوران عقد قولنامه همراه­ مکانیک همانند فرایند فروش سفارشی، شما را در عقد قولنامه همراهی خواهند کرد و مشاوره­های حقوقی لازم را به شما ارائه خواهند داد.

خرید اقساطی

در طرح خرید اقساطی، شما می­توانید به‌صورت لیزینگی و تنها با پرداخت نیمی از بهای اصلی خودروی مورد نظرتان صاحب آن شوید و مبلغ باقیمانده را به‌صورت اقساطی به شرکت لیزینگ تحت همکاری با همراه مکانیک پرداخت کنید. البته تسهیلات خرید اقساطی شرایطی مثل سقف پرداخت و انتخاب نوع خودرو با سال تولید خاص نیز دارد که اطلاعات کامل و مراحل قدم به قدم خرید لیزینگی را می‌توانید در سایت همراه مکانیک بخوانید.

کلام آخر

خریدار و فروشنده در بازار سنتی خودرو زحمات زیادی را باید متحمل شوند تا یک معامله شکل بگیرد. فروشندگان باید به تماس‌های مکرر خریداران جواب دهند و اطلاعات مربوط به خودرو را بارها و بارها برای خریداران مختلف – حضوری و تلفنی- شرح دهند. خریداران نیز باید سؤالاتی مانند «چقدر بیمه داره؟»، «رنگ شده یا نه؟»، «کارکردش چقدره؟» و … را بارها بپرسند و از یک نقطه شهر به نقطه دیگر رفته و بعد از آن‌که یک روز خود را صرف بررسی و کارشناسی خودرو در تعمیرگاه‌ها کردند، دست از پا درازتر به خانه برگردند.

با توجه به تمام آنچه در بالا گفتیم، عاقلانه‌ترین و نوین‌ترین شیوه‌ای که برای خلاص شدن از دردسرهای قدیمی می‌توانید پیش بگیرید، این است که از نمایشگاه خرید و فروش خودرو همراه مکانیک در https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/ استفاده کنید. منتظر شما هستیم!


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود