دانلود بازی Phantaruk برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Phantaruk با لینک مستقیم

نسخه فشرده CODEX در 3.1 گیگابایت

Phantaruk عنوان یک بازی جذاب که در سبک ماجراجویی می باشد توسط استودیوی PlayWay S.A طراحی و عرضه شده است. انسان ها برای اینکه بتوانند مدت بیشتری روی زمین زنده بمانند و در برابر بیماری های مختلف مقاوم باشند دست بکار میشود تا ماده ای درست کنند تا ابر انسان به وجود آید اما رفته رفته انسان ها یک ویروسی را درست میکنند که با تزریق کردن آن به یک انسان عادی او مقاوم میشود اما تنها مشکل این است که باید از خون انسان های عادی تغذیه کند.

دانلود بازی نسخه فشرده Phantaruk برای PC

در این بازی شما در نقش یک پژوهشگر هستید که در حال کار کردن روی پروژه های خودش می باشد اما زمانی که این ویروس بسیار خطرناک بطور اتفاقی در شهر پخش میشود دیگر جایی سالم نمی ماند و حتی کشتی که شما در آن ساکن هستید به ویروس آلوده میشود و تمامی کسانی که به ویروس آلوده شده اند تلاش میکنند تا شما را بخورند حال تنها چاره شما این است که از دست این موجودات انسان نمای وحشی فرار کنید سالم بمانید. در این بازی در جاهای مخفی ماده ای وجود دارد که با پیدا کردن آن و تزریق این ماده به خود میتوانید از چشم این موجودات دور باشید بطوری که آنها شما را احساس نمیکنند. در هر یک از اتاق های کشتی امکانات مختلفی وجود دارد که با برداشتن آنها میتوانید به نحوی در برابر موجودات از خود دفاع کنید.

موسیقی متنی که برای این بازی انتخاب شده دقیقا مناسب و فوق العاده می باشد چراکه به خوبی حس بودن درون کشتی و درگیری با این ویروس و موجودات را به شما منتقل میکند پس همانطور که گفته شد برای اینکه بتوانید در این بازی مدت بیشتری زنده بمانید نیاز به پیدا کردن مهمات دارید اما باید در نظر داشته باشید موجودات که ویروس آنها را وحشی کرده در هر قسمتی از کشتی میتوانند باشند باید با احتیاط زیاد حرکت کنید.

 

آموزش نصب نسخه CODEX :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه CODEX بازی :


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود