دانلود بازی Medieval Dynasty برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Medieval Dynasty با لینک مستقیم

نسخه فشرده GOG در 3.62 گیگابایت

Medieval Dynasty عنوان یک بازی جذاب که در سبک اکشن می باشد توسط استودیو Toplitz Productions طراحی و ناشر آن Toplitz Productions است. دوران بسیار سختی در راه است و شما و خانواده تان می بایست همگی تلاش کنید تا زنده بمانید در همچین شرایطی تلاش برای زندگی بسیار سخت می باشد اما اگر بتوانید به بهترین شکل ممکن روی کارها نظارت داشته باشید شاید شرایط تغییر کند.

دانلود بازی نسخه فشرده Medieval Dynasty برای PC

جنگ میان قبیله های بزرگ شروع شده و همه در تلاش هستند تا قبیله دیگر را نابود کنند حال در این بین شما به عنوان یک جوان که مخالف این جنگ ها است میان این هرج و مرج قرار گرفته این باید برای نجات خود و مردمان تلاش کنید رفته رفته با پیشرفت شما در این بازی یک قبیله کوچک به شما سپرده میشود باید برای پیشرفت آن تلاش کنید پس به سرعت دست بکار شوید و با یادگیری مهارت های شکار و ساخت ساز مردمان خود را از گرسنگی نجات دهید هرچه شما بیشتر تلاش کنید قبیله ای که در آن هستید رفته رفته بزرگتر و بهتر خواهد شد تا جایی که دشمن زمانی که به شما حمله میکند به سادگی میتوانید آنها را شکست دهید. در ابتدای بازی چون قبیله شما ضعیف است ممکن است حیوانات وحشی به شما و مردم حمله کنند پس به سرعت با جمع آوری کردن منابع لازم و ارتقاع دادن بخش های مختلف میتوانید این حمله ها را بطور کامل متوقف کنید.

حال فکرش را بکنید با تمامی این مشکلات شما در فصل زمستان حضور دارید موقعی که شکار کمتر میشود و غذای مناسبی برای قبیله پیدا نمیشود تمامی این مشکلات باعث میشود تا شما و قبیله تان بسیار سرسخت و قدرتمند شوید. تا زمانی که بطور کامل وارد فصل زمستان نشده اید باید مزرعه های مختلف بگذارید تا کارگران روی آن کار کنند میزان غذایی را برای فصل زمستان انبار کنید تا بتوانید مدت بیشتری دوام آورید. وب سایت دی ال بازی پیشنهاد میکند دانلود بازی Medieval Dynasty برای کامپیوتر را از دست ندهید.

 

آموزش نصب نسخه GOG :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه GOG بازی :

دانلود پارت 01 – حجم 2.00 گیگابایت
دانلود پارت 02 – حجم 1.62 گیگابایت


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود