دانلود بازی Ride 4 Complete the Set Edition برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Ride 4 Complete the Set Edition با لینک مستقیم

نسخه فشرده FitGirl در 19.2 گیگابایت

Ride 4 Complete the Set Edition عنوان یک بازی جذاب که در سبک مسابقه ای می باشد توسط استودیوی Milestone srl طراحی و عرضه شده است. یک بازی فوق العاده که به شما این امکان را میدهد تا در پیست های معروف به رقابت های مختلفی بپردازید مهارت موتور سواری خود را افزایش دهید.

دانلود بازی نسخه فشرده Ride 4 Complete the Set Edition برای PC

اگر شما نیز دوست دارید که در پیست های معروف به مسابقه دادن با دیگر حریفان بپردازید به یک موتور سوار حرفه ای تبدیل شوید میتوانید با انجام سری بازی های Ride 4 به سادگی این تجربه را کسب کنید. موتور گرافیکی که در طراحی و ساخت این بازی بکار گرفته شده به شما این امکان را میدهد تا در هر لحظه از بازی تجربه های هیجان انگیزی را بدست آورید به قهرمان موتور سواری در طول رقابت ها تبدیل شوید. صدها نوع موتورسیکلت واقعی از برندهای برتر جهان در این بازی وجود دارد که هر کدام با بالاترین جزئیات ممکن طراحی شده اند و با انتخاب کردن آنها میتوانید به خواسته خود یعنی پیروزی در رقابت ها دست پیدا کنید. وجود سیستم آب و هوای متغیر در این بازی به شما این امکان را میدهد تا در هر شرایطی بتوانید مهارت های خود را تقویت کرده جزو موتور سواران معروف شوید.

البته باید در نظر داشته باشید که هوش مصنوعی که برای حریفان در بازی بکار گرفته شده بسیار بالا است ممکن است با کوچک ترین اشتباه از سمت شما آنها به سرعت از شما سبفت گرفته در نهایت پیروز میدان باشند. وجود طرح های مختلف در بخش های مختلف بازی به شما کمک میکند به سادگی موتور خود را سفارشی سازی کرده لذت بیشتری در این بازی کسب کنید.

 

آموزش نصب نسخه ElAmigos :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack و یا ElAmigos را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه FitGirl بازی :

دانلود پارت 01 – حجم 2.00 گیگابایت
دانلود پارت 02 – حجم 2.00 گیگابایت
دانلود پارت 03 – حجم 2.00 گیگابایت
دانلود پارت 04 – حجم 2.00 گیگابایت
دانلود پارت 05 – حجم 2.00 گیگابایت
دانلود پارت 06 – حجم 2.00 گیگابایت
دانلود پارت 07 – حجم 2.00 گیگابایت
دانلود پارت 08 – حجم 2.00 گیگابایت
دانلود پارت 09 – حجم 2.00 گیگابایت
دانلود پارت 10 – حجم 285مگابایت


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود