دانلود بازی Fishing Sim World Bass Pro Shops Edition برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Fishing Sim World Bass Pro Shops Edition با لینک مستقیم

نسخه فشرده FitGirl در 8 گیگابایت

Fishing Sim World Bass Pro Shops Edition عنوان یک بازی جذاب که در سبک شبیه سازی می باشد توسط استودیوی Dovetail Games طراحی و عرضه شده است. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بخواهید جای یک ماهیگیر بسیار حرفه ای باشید و با صید کردن ماهی های گرون و باارزش پول زیادی به جیب بزنید؟ اگر جواب شما بله است پس این بازی میتواند این تجربه جالب و خاص را در اختیار شما بگذارد در ابتدا شما تجهیزات چندان حرفه ای ندارید باید با وسیله های مبتدی کار خود را شروع کنید تا در نهایت پیشرفت کنید.

دانلود بازی نسخه فشرده Fishing Sim World Bass Pro Shops Edition برای PC

در بازی شما حس آرامش را بدست خواهید آورد چراکه با رفتن به دریایی آرام و اقیانوس های زیبا و گرفتن ماهی میتوانید این آرامش را به خوبی حس کنید در ابتدا باید گفت که شما امکانات ویژه ای در اختیار ندارید باید به عنوان یک ماهیگیر ساده شروع به کار کنید اما نگران نباشید چراکه با پیشرفت شما در کار و گرفتن ماهی های بیشتر میتوانید امکانات و وسیله هایی که به آنها نیاز دارید را به سرعت فراهم کنید. در این بازی بیشتر از 18 نوع ماهی وجود دارد که بسته به شکل و اندازه ای که این ماهی ها دارند هر کدام دارای قیمتی خاص هستند و با گرفتن این ماهی های خاص و باارزش در طول روز میزان پولی را بدست خواهید آورد. در ابتدای بازی بیشتر پول را خرج خریدن وسیله های مورد نیاز خواهید کرد و رفته رفته میتوانید پول را پس انداز کنید و با جمع آوری مبلغی بزرگ حتی قایق خود را عوض کنید.

همانطور که میدانید ماهیگیری یک تکنیک خاص نیاز دارد و به سادگی نمیتوانید ماهی بگیرید آن هم ماهی های گرون قیمت و باارزش پس ممکن است در تجربه های اول خود موفق نباشید و نتوانید آنچنان که باید به خوبی عمل کنید اما رفته رفته با پیشرفت و خرید قلاب های حرفه ای تر کار برای شما ساده تر خواهد شد. مکان ماهیگیری را نیز میتوانید هر دفعه تغییر دهید تا از یکجا ماندن خسته نشوید.

 

آموزش نصب نسخه FitGirl  :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack و یا CODEX را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه FitGirl بازی :

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود