نرم افزار NCH VideoPad Video Editor Professional 10.06

نرم افزار ویرایش فیلم

ورژن جدید  + کرک سالم

NCH VideoPad Video Editor Professional

NCH VideoPad Video Editor Professional نرم افزاری کاربردی در زمینه ویرایش فیلم و ویدیو میباشد ، کار با پرونده های ویدئویی ، به ویژه ویرایش آنها ، کاری است که نیاز به یک برنامه تخصصی دارد که این برنامه می تواند تمام ابزارهای مورد نیاز شما را فراهم کند.

ازجمله برنامه های نرم افزاری از این نوع میتوان به برنامه VideoPad Video Editor اشاره کرد که کارایی هایی شبیه به همین برنامه را دارا میباشد. رابط کاربری این برنامه به چندین قسمت تقسیم شده است (به عنوان مثال Media List ، Effect ها ، Transitions ، Files ، Clips ، Video Track ، Audio Audio ، Overlay Track) ، که ممکن است کارکردن با همه چیز را کمی سخت نشان دهد ، اما نگران نباشید شما با چند بار استفاده از این نرم افزار و کار با آن هر چه سریعتر با محیط آن آشنا شده و کار با آن برای شما مثل آب خوردن میشود. شما می توانید از یک دوربین فیلمبرداری یا دستگاه دیگری مانند وب کم یا کارت ضبط تلویزیون فیلم بگیرید ، و هنگامی که فایل ها و کلیپ های دنباله را به صف اضافه کردید ، می توانید ویرایش آنها را شروع کنید. با این برنامه تمام تغییرات ممکن روی فیلم مانند افکت دادن به ویدیو، صداگذاری و بریدن ویدیو و…. امکان پذیر است.

از دیگر ویژگی های نرم افزار  :

  • جلوه های انتقال خیره کننده
  • ابزار های صوتی خیره کننده برای صدا گذاری های مختلف و جذاب روی فیلم
  • بهینه سازی کامل فیلم
  • امکان به اشتراک گذاری ویدیو های ادیت کرده با دوستان و آشنایان

پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345