پیام رسان اینستاگرام جدید با امکانات فراوان امروزه توانسته به یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین رسانه های اجتماعی برای گوشی های موبایل اندروید تبدیل شود.
با استفاده از پیام رسان اینستاگرام میتوانید امور مختلفی مانند چت کردن، تماس تصویری، امکان گذاشتن پست و یا کامنت گذاری برای پست دیگران را انجام دهید.
پیام رسان اینستاگرام زیر مجموعه مسنجر معروف و مشهور فیس بوک است که جدیداً توسط این شرکت خریداری شده است.
با استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام میتوانید با کمک گوشی خود تبدیل به یک چهره مشهور در کشور خود و یا در سراسر جهان شوید چرا که این امکان را دارید که استعداد و هنر خود را با استفاده از یک ویدیو در پست های خود به نمایش بگذارید.
در اینستاگرام جدید می‌توانید سیستم نوتیفیکیشن را فعال کرده هرگاه کسانی را که فالو کرده اید یک لایو اجرا کردن پیامی مبنی بر یک ویدیو لایو برای شما ارسال شود.
از جمله مهمترین پیام رسان های معروف در دنیای اندروید می توان به مسنجر واتساپ اشاره نمود. با کمک واتساپ جدید کاربر قادر خواهد بود تا به صورت صوتی، تصویری و یا متنی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. همچنین میتواند انواع فایل ها را برای آنها ارسال نماید.

با دانلود بازار رایگان می توانید:

– اقدام به دریافت و نصب انواع مسنجرها بر روی گوشی خود شوید
– انواع بازی های سرگرم کننده و جنگی را دریافت کنید
– از آخرین به روز رسانی ها سریعتر از هر کسی با خبر شوید.


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود