عنوانی که امروزه به یکی از پرسرچ ترین عبارات در دنیای اینترنت تبدیل شده است. وبسایت های بسیاری در زمینه انتشار بازی کامپیوتری فعالیت دارند که از محبوب ترین آنها میتوان به پارسی دانلود اشاره داشت. وبسایتی آشنا که دانلود از آن بصورت نیم بهاء محاسبه میشود و یک ویژگی بارز در کشورمان بشمار میرود. زیرا محدویت اینترنت و نبود پهنای باند مناسب سبب مشکلات بسیار برای گیمرها شده است که این ویژگی برای کاربران مفید واقع شده است. در پارسی دانلود میتوانید بازی های مختلفی در سبک های متنوع را دریافت کنید. از محبوب ترین سبک ها میتوان به بازی جدید اکشن برای کامپیوتر اشاره داشت که این دسته بندی شامل بازی هایی است که امروزه در میان گیمرها از محبوبیت خوبی برخوردار هستند.

طبق آخرین اطلاعاتی که در وبسایت های معتبر جهانی عرضه شده سبک اکشن حدود 32 درصد از بازی هایی را تشکیل میدهد که روزانه انتشار پیدا میکنند و در صدر بازیهای کامپیوتری قرار دارد. پارسی دی ال نیز بدلیل دارا بودن منابع معتبر جهانی ، روزانه جدید و بهترین بازیهای اکشن را برای کاربران خود معرفی میکند. بازیهای اکشن معمولا شامل رده بندی هایی هستند که برای کودکان مناسب نبوده زیرا شامل خشونت و درگیری هایی هستند که گیمر را مجاب به حضور در بازی میکند و از اصلی ترین ویژگی های این سبک بشمار میرود.

بازی های آنلاین و نحو درآمد زایی از آن :

عنوانی که امروزه به شدت در میان کاربران رواج یافته است. بله شما با اجرای برخی از بازیها میتوانید از آن در آمد زایی میلیونی داشته باشید که پارسی دی ال بهترین و معتبر ترین بازی های آنلاین با نحو اجرای آنهارا برای کاربران فراهم نموده است. درآمد زایی از بازی های آنلاین به شما این امکان را میدهد تا بعنوان یک شغل به آن نگاه کنید. درآمد دلاری از بازی های خارجی بدون شک میتواند به شما در تامین هزینه های مختلف کمک کند. دانلود بازی آنلاین کامپیوتری در وبسایت پارسی دی ال بصورت نیم بها محاسبه خواهد شد که بدلیل بروز رسانی این سبک از بازیها و دریافت دیتای جدید شما نیاز به اینترنت بیشتر خواهید داشت که درصورت دریافت بازی مربوط از پارسی دانلود ترافیک شما بصورت 50 درصد محاسبه میشود. بازی های آنلاین معمولا بین چندین گیمر اجرا میشوند که دارای سیستم جهانی رتبه دهی هستند تا یک رقابت جدید میان گیمر ها صورت بگیرد.

 

 

وجود بازی های محبوب و قدیمی که در میان گیمرها از حساسیت خوبی برخوردار هستند سبب شده تا کاربرانی که بدنبال بازیهای قدیمی هستند مشکلی از این بابت نداشته و با خیال راحت بتوانند بازی های خود را دریافت کنند. از مطرح ترین بازی ها میتوان به: دانلود بازی Stronghold Legends اشاره داشت که نسخه فارسی و تست شده بازی برای کاربران در نظر گرفته شده است. ناگفته نماند که بازی های محبوب این چنینی با آموزش تصویری نصب همراه هستند که از مشکلات احتمالی در حین نصب شمارا آسوده خواهند کرد. پارسی دانلود یک منبع معتبر در زمینه دانلود بازی است که معرفی آن در وبسایت خبری ایلنا با عنوان جدیدترین بازی های کامپیوتری جهان با ترافیک نیم بهاء نیز مورد بحث قرار گرفته است.


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود