دانلود بازی Orange Cast

بازی Orange Cast یک بازی اکشن است که در سال 2021 بوسیله ی Team Rez منتشر شد.داستان بازی در آینده ای دور اتفاق می افتد،آینده ای مدرن که انسان توانسته است بوسیله تکنولوژی پیشرفته خود به نقاط مختلف در کهکشان و سیارات گوناگون سفر کند و برای خود قلمرو بسازد،اما موجودات بیگانه سعی میکنند قلمروی انسان را نابود کرده و کل کهکشان را تحت سلطه خود در آورند و انسان ها را نابود کنند.شما به عنوان شخصیت اصلی بازی باید به مبارزه با این موجودات بپردازید.

بازی Orange Cast به یک مکان محدود خلاصه نمی شود،باید در سرتاسر کهکشان در رفت و آمد باشید و با از بین بردن و شکست دادن این موجودات دسیسه های آن ها را خنثی کنید.می توانید از وسایل نقلیه عجیبی که در بازی وجود دارد برای جابجایی بین سیارات استفاده کنید.

Orange Cast  را می توان یک بازی اکشن مدرن دانست که سلاح های پیشرفته و تجهیزات فوق مدرن را برای استفاده درون خود جای داده است.با قبول وظیفه رهبری یک گروه مبارز توسط شما به عنوان یک سرباز با تجهیزات فوق انسانی،بازی آغاز می شود.مناظر بکر کهکشانی،مناطق عجیب و حیرت انگیز و لحظات اکشن هیجان انگیز،از ویژگی های این بازی است که می تواند شما را ساعت ها سرگرم کرده و توجه شما را به خود جلب کند.

به لطف داستان کلی بازی که در مورد جنگ با فرازمینیان برای سلطه بر کهکشان است،می توان ساعت ها بدون خستگی به انجام این بازی پرداخت.گرافیک بازی پیشرفته و بدون نقص و گیم پلی آن نیز روان و در عین حال حرفه ای طراحی شده است.

پیشنهاد می کنیم بازی Orange Cast را دانلود کرده و به اجرای آن بپردازید تا با نسلی جدید از بازی های رایانه ای که تلفیقی از سبک های قدیم و جدید است آشنا شده و لحظات هیجان انگیزی را برای خود رقم بزنید.

 

تریلر بازی:

 

تصاویری از محیط بازی Orange Cast

تصاویری از محیط بازی Orange Cast تصاویری از محیط بازی Orange Cast تصاویری از محیط بازی Orange Cast تصاویری از محیط بازی Orange Cast

 

 

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5 2500k
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 650/650Ti
Storage: 10 GB available space

 

راهنمای نصب بازی:

  • فایل ها را به وسیله ی دانلود منیجر دانلود کنید
  • بعد از دانلود تمام پارت ها ، همه ی فایل ها را به وسیله ی نرم افزار winrar اکسترکت کنید.
  • در مرحله ی ابتدایی نصب تیک تمام گزینه ها به جز زبان انگلیسی را بردارید.
  • توصیه می شود آنتی ویروس و اینترنت خود را در هنگام نصب بازی و اجرای آن برای اولین بار غیر فعال کنید.
  • نصب بازی بر اساس سیستم شما ممکن است تا یکساعت و یا بیشتر زمان ببرد
  • محتویات پوشه CODEX را در محل نصب بازی قرار دهید.
  • به اجرای بازی بپردازید.

دانلود پارت های بازی با حجم 14.5 گیگابایت:


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود