اگر برای شست و شوی قالی های منزل خود بدنبال قالیشویی معتبر در تهران هستید ، قصد داریم دو شرکت بسیار معتبر و حرفه ای در تهران را به شما معرفی کنیم.قالیشویی یک نیاز اساسی برای تمام خانواده ها است که امروزه به لطف شرکت های قالیشویی متعدد ، به راحتی می توان این نیاز را برطرف کرد.اما از طرفی باید در انتخاب شرکت قالیشویی دقت کرد ، چراکه برخی شرکت ها خدمات ضعیف و قیمت بالایی را برای خدمات قالیشویی ارائه می دهند.در ادامه به معرفی دو شرکت قالیشویی معتبر در تهران می پردازیم.


قالیشویی شریف اوغلی ، قالیشویی معتبر در تهران

شرکت شریف اوغلی خدمات شستشوی فرش را در تمام مناطق تهران ارائه می دهد. انواع فرش،از جمله فرش آنتیک، فرش پشمی، فرش شگی یا گلیم را در هر اندازه و حالتی که باشند توسط شریف اوغلی شست و شو می شوند. تجهیزات حرفه ای این شرکت، مواد شوینده بهداشتی با کارایی بالا و تیم مجرب ، تمیز و درخشان شدن فرش های شما را تضمین می کند.

شرکت شریف اوغلی با محصولات ضد لک حرفه ای لکه ها را از بین می برد و سپس با محصولاتی که 99 درصد باکتری ها و کنه ها را از بین می برند ، فرش شسته می شود. فرش های شما به این ترتیب ضد عفونی می شوند و بهداشت بی عیب و نقص، رنگی روشن و رایحه ای ملایم را به دست می آورند. شستشوی فرش به کاهش خطر ابتلا به آلرژی کمک می کند.بسته به جنس فرش، شریف اوغلی از مناسب ترین روش تمیز کردن، برای حفظ کیفیت فرش شما استفاده می کند.

تحویل فرش به مشتری نیز بسیار سریع انجام می شود.

شماره تماس و خدمات آنلاین قالیشویی معتبر شریف اوغلی در تهران :

  • وبسایت : sharif-oghli.com
  • شماره تماس:02144846990

قالیشویی شربت اوغلی ، قالیشویی معتبر در تهران

قالیشویی شربت اوغلی نیز یک شرکت حرفه ای قالیشویی است که دارای شعبه های مختلف در مناطق تهران بوده و خدمات قالیشویی را به بهترین شکل ممکن به مشتریان ارائه می دهد.شستشو و خشک کردن فرش در این شرکت با تجهیزات حرفه ای انجام میگیرد.فرایند خشک کردن ناقص می تواند به بجذب رطوبت توسط فرش و بوی بد آن منجر شود.به همین دلیل در شرکت شربت اوغلی مرحله خشک کردن بسیار دقیق انجام می شود ، خشک کردن چرخشی باعث خشک شدن فرش تا 85 درصد می شود و سپس خشک کردن نهایی در هوای آزاد انجام می شود.

پس از خشک شدن، فرش با جاروبرقی تمیز می شود و با بسته بندی ، آماده تحویل به مشتری میگردد.

در شامپوهای استفاده برای شست و شو نیز از کمترین میزان مواد شیمیایی در فرمولاسیون آن استفاده می شود تا باعث تداخل در رنگهای فرش نشود و نشاط و شادابی رنگ فرش را از بین نبرد.

برای شستشوی فرش ماشینی، دستباف، ابریشمی و گلیم می توانید با شرکت شربت اوغلی تماس بگیرید.

خدمات دیگر : تعمیر فرش ، ریشه‌دوزی، رفع سوختگی و پارگی

شماره تماس و خدمات آنلاین قالیشویی معتبر شربت اوغلی در تهران :

  • وبسایت : sharbatoqhli.com
  • شماره تماس: 02122367019

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود