OrgScheduler Pro

OrgScheduler Pro نام یک نرم افزار بسیار جالب می باشد که با استفاده از آن می توانید تاریخ و زمان در دستانتان بگیرید و از آن لذت ببرید . این برنامه که قابلیت نصب و استفاده از پوست های مختلف را داراست امکان استفاده از دکمه های داغ ( Hot Key ) را نیز در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آنها می توانید سرعت انجام عملیات های مورد نظر خود را افزایش دهید . یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه در این برنامه قابلیت تنظیم به صورت تقویم کاری ،‌ شخصی و … می باشد که می توان هر یک را که بهتر نیاز شما را برطرف می سازد انتخاب نمود تا کارایی آن افزایش یابد .

شما می توانید کارهای روزمره ، قرار ملاقات ها ، جشن ها و سایر اتفاقات را با عنوان های مختلف و آیکون های گوناگون ذخیره نمایید تا هر یک به گونه ای باشد که توجه شما را در زمان های مقرر به خود جلب کند . امکان انتقال و انتشار اطلاعاتی که در تقویم ذخیره کرده اید ، دیگر ویژگی این نرم افزار می باشد که با استفاده از آن می توانید تقویم خود را به دوستان و یا آشنایانتان نیز بدهید تا آنها نیز از آن بهره مند شوند . نحوه  نمایش تاریخ در این نرم افزار محدود نبوده و می توانید از آپشن های مختلفی نظیر نمایش به صورت روزانه ، هفتگی ، ماهانه و حتی سالانه نیز استفاده کنید . با استفاده از برنامه OrgScheduler Pro می توانید مطمئن باشید که دیگر هیچ گاه روزها و تاریخ های مهم را به از یاد نخواهید برد .

 

حجم : 23.2 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود