Intelligent Shutdown 2.1.5

آیا می خواهید که کامپیوترتان ، در یک زمان خاص به طور اتوماتیک خاموش شود ؟ آیا می خواهید تا برنامه ای ، راس ساعت معین به صورت خودکار اجرا شود ؟ آیا می خواهید هنگامی که قصد خواب دارید ، به موزیک گوش داده و پس از اینکه خوابتان برد کامپیوترتان خاموش شود ؟ آیا می خواهید که رایانه ی تان قرار ها و نکات مهمی را که به آن داده اید ، در تاریخ تعیین شده به شما یادآوری کند ؟ آیا می خواهید تا پس از گذشت چند دقیقه که از کامپیوتر استفاده نمی کنید به صورت خودکار و با یک عکس اختصاصی آن را قفل نمایید ؟

اگر چنین است ، شما به نرم افزاری قدرتمند مانند Intelligent Shutdown نیاز خواهید داشت تا بتوانید تمامی کارهای گفته شده را انجام دهید . Intelligent Shutdown ابزاری است کوچک و با کاربری بسیار آسان که توانایی انجام خودکار وظایف از پیش تعیین شده را داراست . دیگر نیازی به از دست دادن وقت ارزشمند برای انتظار به منظور خاموش شدن ، ریست یا بسیاری از توابع دیگر نیست . کافیست تا این نرم افزار را اجرا نموده و همان کارهایی را که می بایست خودتان انجام دهید به دستان قدرتمندش سپرده و به سراغ کارهای دیگر بروید .

 

حجم : 3.13 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


1 نظر ارسال شده
  1. سعید گفت:

    دانلود کده یه وب سایته رویایه