Mytoolsoft Image Resizer

تصاویر دیجیتال همانند عکس های قدیمی که بر روی کاغذ چاپ می شدند دارای محدودیت های اندازه ای نیستند و می توان آنها را به هر سایزی که می خواهید تغییر دهید . مکان استفاده از تصویر عامل بسیار مهمی در سایزی که مورد استفاده قرار می گیرد ، می باشد . به طور مثال برای قرار دادن یک عکس در صفحات اینترنتی می بایست اندازه ی آن را به گونه ای در نظر گرفت که موجب بهم ریختگی قالب سایت یا وبلاگ نگردد .

Mytoolsoft Image Resizer نام نرم افزاری است که برای تغییر سریع سایز و فرمت تصاویر دیجیتال طراحی شده است و با استفاده از آن می توانید تنها با چند کلیک ساده ، تعداد زیادی از فایلهای مختلف را در خروجی های جدید ذخیره نمایید و آنها را برای ارسال به دوستانتان از طریق ایمیل ، انتشار در وب ، تهیه پرینت و … آماده کنید . کاربری بسیار آسان این نرم افزار د کنار قابلیت های مختلفش باعث گشته است تا هر کاربری اعم از آماتور و حرفه ای بتوانند تمامی نیازهای خود در این زمینه را برطرف سازد . Image Resizer  از فرمت های مشهوری نظیر bmp ، jpg ، jpeg ، gif ، png ، tiff به طور کامل پشتیبانی می کند .



حجم : 1.12 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


1 نظر ارسال شده
  1. ابی گفت:

    عالی بود