SmartFTP


FTP یکی از پروتکل های محبوب اینترنتی است که اکثر وب مستر ها با آن آشنایی دارند . از طریق این پروتکل می توان فایلها را با استفاده از نرم افزار و با سرعت بسیار بالاتر از روش های معمولی که توسط مرورگر وب انجام می شود بر روی سرور ها آپلود نمود . علاوه بر این قابلیت های فراوانی نیز در اختیار کاربر قرار گرفته که در صورت داشتن یک نرم افزار قدرتمند ، می تواند از آنها بهره ی کامل را ببرد .

SmartFTP نام یکی از نرم افزار های استفاده از این پروتکل می باشد که با داشتن ویژگی های خاص خود توانسته است کاربران بسیاری را به سوی خود جذب کند . امنیت در انتقال داده ها و افزایش بهره وری از نکاتی است که طراحان این برنامه توجه ویژه ای به آن داشته اند .این نرم افزار می تواند گزینه ای مناسب برای پابلیش کردن سایت ها ، آپلود و دانلود تصاویر ، اسناد ، فیلم ها ، موزیک ها ، بک آپ های گرفته شده از سیستم  و یا انتقال اطلاعات بین یک گروه خاص باشد .

یکی از امکانات منحصر به فرد SmartFTP ، قابلیت اتصال به چندین سرور FTP  در آن واحد و کپی کردن اطلاعات از یکی به دیگری می باشد . بدین ترتیب اگر نمی خواهید که از محدودیت دانلود خود برای انتقال اطلاعات بین سرور های خود استفاده نمایید ، این نرم افزار به شما کمک بسیاری خواهد نمود . دیگر قابلیت این برنامه ، ذخیره کردن اطلاعات مربوط به اتصال به سرور ها و تبادل اطلاعات میان آنها می باشد . از این رو اگر می خواهید همیشه از کارهایی که انجام می دهید گزارش هایی تهیه نمایید کارتان بسیار آسوده خواهد بود . در فرایند آپلود نیز همانند دانلود ، ممکن است که اتصال به سرور مقصد برای مدتی چه کوتاه و چه طولانی قطع شود و این در حالت عادی هیج مفهومی به جز شروع کار از ابتدا ندارد ، حتی اگر درصد اطلاعات فرستاده ی شما 99 باشد .  یکی دیگر از خوبی های SmartFTP اینست که همانند دانلود منیجر ها ، امکان ادامه فرایند دانلود یا آپلود را در صورت قطع رابطه در اختیارتان می گذارد و شما هیچ گونه نگرانی از این بابت که اگر اتصال شما قطع شود می بایست پروسه را از ابتدا شروع نمایید ، نخواهید داشت .

پشتیبانی از ارتباط ایمن تحت SSL ، تنظیم پروکسی برای دیوار آتشین ، FXP ، کشیدن و رها کردن فایلها از ویندوز اکسپلورر و انتفال در بک گراند از دیگر قابلیت های این نرم افزار به شمار می روند . نسخه ی پیش رو در دو ویرایش 32 بیتی و 64 بیتی تهیه شده است که می توانید متناسب با پردازشگر رایانه ی خود ، از دانلود کده دریافت نمایید .


نسخه 32 بیتی

حجم : 13.38 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم


نسخه 64 بیتی

حجم : 15.61 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود