هر شخص ، شرکت یا سازمان ، اطلاعاتی که را در رایانه های خود نگهداری کرده که آنها را ارزشمند و با اهمیت تلقی می کنند . این داده ها می تواند شامل عکس ها و فیلم های خانوادگی ، برنامه های حسابداری ، اطلاعات مربوط به کارمندان و … باشد . حال که تمامی این داده ها را در اختیار دارید کافیست تا چشمان خود را ببندید و آینده ای نه چندان دور را تصور کنید که بر اثر یک اشتباه کوچک و یا توطئه ای بزرگ ، هیچ اثری از اطلاعات مهم تان وجود ندارد و در آنجاست که اگر بک آپی از آنها تهیه نکرده باشید ، زمین و زمان را به هم می ریزید .
اکنون می توانید چشمانتان را باز کرده و نرم افزار Ocster Backup Business را که برایتان تهیه نموده ایم ، مشاهده کنید . این برنامه ی حرفه ای به شما کمک می کند تا به سادگی هر چه تمام تر و البته به طور کاملا خودکار ، از اطلاعاتی که در هارددیسک رایانه ی تان ذخیره کرده اید ، فایلهای پشتیبان بگیرید تا در صورتی که به هر دلیلی آنها را از دست دادید ، راه بازگشتی وجود داشته باشد . کمپانی Ocster نرم افزار تهیه بک آپ خود را در دو نسخه ی معمولی و تجارتی طراحی کرده است . نسخه ی پیش رو که ویرایش Business می باشد این قابلیت را در اختیارتان قرار می دهد تا با استفاده از یک کامپیوتر ادمین ، از اطلاعات موجود در کامپیوتر های تحت شبکه پشتبان گرفته و آنها را در همان سیستم اصلی ذخیره نمایید . بدین ترتیب اگر شما مدیر یک شرکت می باشید و قصد تهیه بک آپ های منظم از سیستم های خود را دارید ، نیازی به انجام جداگانه ی این کار بر روی هر کدام از یوزر ها نخواهید داشت .

Ocster Backup Pro 5

قابلیت های کلیدی Ocster Backup Business 1.04 :
– فرایند تمام اتوماتیک
– استفاده کاربری آسان
– امکان مونیتور کردن کامپوتر های به صورت ریموت
– دسترسی آسان به بک آپ های قدیمی و بازیابی فایلها
– ادامه پروسه تهیه بک آپ در بک گراند ویندوز
– قابلیت متوقف نمودن پروسه
– پشتیبانی از نرم افزار دریافت ایمیل Outlook
– تهیه گزارش های کامل و جامع از کارهای انجام شده
– ارسال خودکار گزارشات به ادمین از طریق ایمیل
– گذاشتن پسورد بر روی فایل پشتیبان برای امنیت بیشتر
– فشرده سازی بک آپ برای دخیره ی بیشتر فضا
– امکان تهیه زمانبدنی برای شروع و اتمام پروسه
– قابلیت ذخیره کردن بک آپ ها بر روی حافظه های قابل حمل
– استفاده از الگوریتم های رمزگذاری قدرتمندی نظیر AES 256 Bit ، AES 128 Bit ، BlowFish ، Cast-128
– و …

 

 

حجم :20.06 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود