PC Tools File Recover

از دست دادن اطلاعات و فایلهای مهم ، یکی از بدترین چیزهایی است که یک کاربر رایانه ممکن است با آن رو به رو شود ؛ اطلاعاتی که برای جمع آوری آنها وقت زیادی صرف شده ، زحمات بسیاری به منظور ساخت و طراحی آنها کشیده شده و یا مبالغ هنگفتی که برای خرید و تهیه شان هزینه شده است . همه ی ما کمابیش با این درد آشنایی داریم ، برای برخی جزئی و برخی دیگر عمیق . اما هر دردی را درمانی است و این مشکل کامپیوتری نیز بی راه حل نمانده . تنها کافیست تا چون و چرای آن را بدانید . اولین نکته انتخاب یک نرم افزار قدرتمند برای این امر می باشد . اگر در اولین مرحله گام صحیح را برداید دیگر نیازی به برداشتن قدم های دیگر نخواهید داشت چرا که به مقصود رسیده اید و در غیر اینصورت است که نیاز به سایر قدم ها که همانا دانش نرم افزاری گسترده و صرف وقت بسیار می باشد ، پیدا خواهید نمود .


PC Tools File Recover نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را به شما داریم . این برنامه دقیقا همان گزینه ای است که در گام نخست شما را به نیل و هدفتان که همان بازیابی اطلاعات و فایلهای از دست رفته می باشد ، خواهد رساند . محیط ساده و هسته ی نرم افزاری قدرتمند این برنامه دلیلی است بر ادعایمان . فایلهایی که از دست داده اید ممکن است در حافظه های مختلفی نظیر فلاپی ، هارد درایو و فلش بوده باشد که این برای PC Tools File Recover تفاوتی نخواهد داشت چرا که طراحان ، آن را به گونه ای ساخته اند که قابلیت بازیابی از روی تمامی حافظه های پرطرفدار را داشته باشد . اگر به اشتباه سطل بازیافت ویندوزتان را که شامل اطلاعات مهمی بوده است پاک کرده اید و یا هنگامی که قصد حذف یک فایل را داشته و به ناگاه از کلید های Shift+Del استفاده کرده و آن را به طور کامل از دست رفته می بینید تنها کافیست تا به این نرم افزار روی آورده و قدرت آن را در ریکاوری اطلاعات مشاهده نمایید ، آنگونه که تا به حال هیچ گاه ندیده اید !



حجم : 10.40 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


6 نظر ارسال شده
  1. یدالله گفت:

    با سلام .دمت گرم.سایتتون عالییه

  2. سلام گفت:

    مر30000000000000000000000

  3. حسین گفت:

    سلام مرسی از وب سایت خوبتون

  4. پوریا گفت:

    چجوری میشه ریکاوری کرد؟

  5. رامین گفت:

    چه چطور میشه علامت قفل رو ریکاوری رو برداشت؟