WinMend System Doctor

نمایش خطاهای مختلف ، افت سرعت و کاهش کارایی سیستم همه و همه از شایع ترین مشکلات هر کاربری می باشد . دلیل آنهم بسیار واضح است چرا که بیشتر افراد با عملکرد سیستم عامل به طور کامل آشنایی نداشته آنگونه که می بایست از ان استفاده نمی کنند . علاوه بر این بر حس ماجراجویانه خود مبنی بر تجربه هر برنامه یا نرم افزار ناشناخته ای نیز غلبه نکرده و نتیجه ی آن می شوهد همان مشکلاتی که در ابتدا به آنها اشاره شد .

خوشبختانه دنیای کامپیوتر راه های زیادی را برای بازگشت کاربران خطا کار به سوی پاکی پیاده سازی نموده است . WinMend System Doctor نام یکی از نرم افزارها و به بیان بهتر همان راه هایی است که شما را به پاکی ویندوزی که در روز اول نصب کرده اید باز می گرداند . این نرم افزار بسیار حرفه ای بر خلاف حجم نسبتا اندک خود ، کارایی زیادی را از خود به نمایش گذاشته است و می تواند گزینه ای مورد اطمینان برای هر کاربر باشد .
این برنامه به شما در تعمیر خطاهای امنیتی که در کمین تان نشسته اند کمک خواهد نمود و با توجه به موتور اسکن قدرتمندی که از آن بهره می برد در صورتی که روزانه تنها یک بار استفاده نمایید ، قطعا امنیت کامل را برای خود تضمین نموده اید . یکی از ویژگی های قابل توجه موجود در این نرم افزار ، امکان دانلود کردن آپدیت های ویندوز های مایکروسافت به صورت غیر مستقیم از وب سایت این کمپانی می باشد . این قابلیت برای افرادی که از کپی های غیرمجاز سیستم عامل های ویندوز استفاده می کنند و توانایی استفاده از آ‍پدیت ها را ندارند همانند معجزه خواهد بود .

اگر از ابزارهای تبلیغاتی که به طور خودکار بر روی سیستم شما بارگذاری شده اند و کلافه تان کرده اند ، خسته شده اید و یا می ترسید که تروجان ها ، ابزارهای جاسوسی و یا ویروس ها ،‌ امنیت شما را زیر سوال ببرند و یا نگران حمله ی هکر ها به کامپیوتر خود هستید ، WinMend System Doctor یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید با خیال آسوده به آن اطمینان کنید .




hajmحجم : 6.88 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

crack آموزش فعال سازی WinMend System Doctor v1.5.5


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود