XLineSoft PHP Runner

در زمان های نه چندان دور که اینترنت در حال همگانی شدن بود اکثر وب مستر ها سایت خود را با استفاده از زبان HTML طراحی می کردند و همانگونه که می دانید در این زبان برنامه نویسی محدودیت های بسیاری وجود دارد که مهم ترین آن عدم اتصال به پایگاه داده ها می باشد و دقیقا از همین روست که به صفحات ساخته شده با این سیستم استاتیک گفته می شود . اما با گذشت زمان و ساخت دیتابیس های مختلف زبان های گوناگونی نیز پا عرصه وجود نهادند و جای پدربزرگ خود را گرفتند . PHP را می توان یکی از نوادگان اچ تی ام ال دانست چرا که با استفاده بسیاری از کدهای موجود در زبان اچ تی ام ال در خود پیوندی جدا ناشدنی را برقرار کرده است با این تفاوت که از پایگاه داده ها نیز پشتیبانی می کند .حال اگر شما قصد طراحی یک سایت را دارید قطعا استفاده از پی اچ پی برایتان بهترین گزینه خواهد بود اما اگر مشکلتان بلد نبودن این زبان است امروز راه چاره ی آن را معرفی می کنیم .

 

XLineSoft PHP Runner نام نرم افزاری است بسیار کاربردی که وظیفه ی آن ساخت صفحات پی اچ پی برای پایگاه های لوکال و یا ریموت با استفاده بانک های اطلاعاتی مختلفی نظیر MySQL ، MS Access ، SQL Server و Oracle می باشد . با این برنامه شما خواهید توانست صفحاتی پویا برای پایگاه اینترنتی تان طراحی کنید که کاربران توانایی انجام فعالیت هایی نظیر جست و جو ، اضافه ، ویرایش و یا حذف کردن دیتا در دیتابیس شما را داشته باشند . تنظیمات امنیتی پیشرفته به شما کمک خواهد کرد تا صفحاتی را برای کاربران خاص ساخته و به وسیله ی پسورد از آنها محافظت نمایید و نکته جالب توجه اینست که تمامی این فعالیت ها را بدون داشتن مهارت برنامه نویسی PHP می توانید انجام دهید . محیط ساده و کاربرپسند این نرم افزار امکان ساخت و اتمام اولین پروژه ی شما را تنها در 15 دقیقه داراست و بدین ترتیب از اتلاف وقت و سرمایه تان جلوگیری خواهید نمود .

 

برخی از ویژگی های کلیدی XLineSoft PHP Runner v5.3 :
– محیط کاربری بسیار ساده و استفاده به صورت ویزارد
– اضافه ، نمایش ، ویرایش ، کپی و حذف صفحات
– ساخته شده در محیط اف تی پی کلاینت برای آپلود مستقیم صفحات در وب سرور
– تمپلیت های چند زبانه و قابلیت انتخاب زبان مورد نظر هنگام لاگین
– ساخت صفحات محافظت شده به وسیله ی PHP
– عدم نیاز به دانستن علم برنامه نویسی
– ماژول ارسال مطلب
– ماژول لیست محصولات
– ذخیره اطلاعات کاربر
– و …

 

 

hajmحجم : 31.86 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

crack آموزش فعال سازی XLineSoft PHP Runner v5.3


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


1 نظر ارسال شده
  1. عالیه بخصوص نرم افزار طراحی صفحات پی اچ پی،دانلودش کردم
    دمتون گرم