Kigosoft Frame Photo Editor


Frame Photo Editor نام یک نرم افزار گرافیکی ساخت کمپانی Kigosoft می باشد که کاربرد آن ساخت و ایجاد فریم های زیبا و شگفت انگیز برای تصاویر شماست . اگر می خواهید تصاویر و عکس هایتان زیباتر شوند و جلوه ای ویژه به خود بگیرند قطعا این برنامه یکی از بهترین گزینه های موجود در خیل عظیم نرم افزارهای مشابهی است که تا کنون تولید شده است .

با در اختیار داشتن Frame Photo Editor نه تنها خواهید توانست عکس هایتان را درون قالب های زیبا قرار دهید بلکه امکانات دیگری نظیر تغییر اندازه ، چرخاندن ، تنظیم رنگ و اضافه کردن متن در اختیار شما قرار خواهد گرفت . نکته جالب توجه آن است که تمامی مراحل تنها با چند کلیک ساده و در کمتر از یک دقیقه انجام پذیر خواهد بود و می توانید نهایت زیبایی را در عین سادگی تجربه کنید .

– آیا می خواهید جلوه های ویژه ای را به تصاویرتان اضافه نموده و یا اینکه عکس ها را به میان گل و بلبل برید تا زیبایی های آنها دو چندان کنید .

– آیا می خواهد متن های دلخواه خود را در ابرهایی بالای سر خود یا دوستانتان بنویسد تا همانند تصاویر کارتونی بیانگر اندیشه هایی باشد که به آنها فکر می کنید ؟

تمامی اینها و بسیاری دیگر از جمله ی کارهایی هستند که با داشتن نرم افزار Kigosoft Frame Photo Editor توانایی انجام آنها را خواهید داشت .



hajm حجم : 10.98 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

crack آموزش کرک کردن Kigosoft Frame Photo Editor v5.0.2


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


1 نظر ارسال شده
  1. shoeib گفت:

    دمتون گرم سایت بســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیار باحالی دارین.من یکی از بازدیدکنندگانتونم واقعا الیه.