Privacy Eraser

همه ی کاربران هنگام کار با کامپیوتر به قسمت های مختلفی رفته ، برنامه های گوناگونی را باز کرده و به سایت های زیادی سر می زنند . هین انجام این کارها ردپاهایی از شما در برنامه های مختلف به جای باقیمانده که می تواند اطلاعات خصوصی و محرمانه ای را در اختیار هر فردی که به کامپیوتر شما دسترسی پیدا کند ، قرار دهد . این اطلاعات را که با نام تاریخچه ( History ) می شناسیم می توان تا حدود زیادی به صورت دستی از بین برد اما آیا شما تمامی بخش های مخفی را می شناسید و یا اینکه آنقدر زمان اضافه دارید که بخواهید این کار را خودتان انجام دهید ؟


Privacy Eraser Pro نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی اش را در دانلود کده داریم و وظیفه ی آن چیزی نیست جز پاک کردن کامل ردپاهای به جا مانده ناشی از فعالیت های شما در قسمت های مختلف کامپیوتر در کمترین زمان ممکن . کافیست نرم افزار را نصب کرده و با یک کلیک نهایت سرعتی را که می توان در پاکسازی تاریخچه ها مشاهده کرد را خودتان تجربه کنید !
Privacy Eraser Pro با پشتیبانی از بیشتر مرورگرهای وب نظیر اینترنت اکسپلورر ، فایرفاکس ، AOL ، نت اسکیپ ، اپرا و MSN Explorer می تواند یکی از بخش هایی را که برای هر کاربر مهم ترین قسمت ، از نظر ذخیره ی تاریخچه و اطلاعات حساس باشد را پاک کند . علاوه بر اینها آنالیز و بررسی بیش از 250 نرم افزار و پلاگین دیگر برای مشاهده اطلاعات ذخیره شده و حذف آنها در این برنامه می تواند از آن دسته گزینه هایی باشد که کاربران سایر نرم افزارهای مشابه را به سادگی به سمت خود بکشاند . از میان نیز می توان به نام هایی نظیر ACDSee ، Acrobat ، Microsoft Office ، KaZaA ، Real Player و Media Player که تنها بخشی از دیتابیس عظیم این برنامه را تشکیل می دهند .


ویژگی های کلیدی Privacy Eraser Pro v8.60 :
– پاکسازی فایلهای کش ، تاریخچه ، کوکی ها و حافظه پرکننده خودکار فرم ها در Internet Explorer
– پاک کردن بخش آخرین اسناد دیده شده در ویندوز که Recent Documents History نام دارد .
– حذف اطلاعات جست و جو شده در Run ویندوز
– از بین بردن اطلاعات ذخیره شده در سطل بازیافت ویندوز
– حذف کامل دایرکتوری فایلهای تمپ
– پاک کردن لیست فایلهای مولتی مدیای باز شده توسط Media Player
– پشتیبانی از بیشتر مرورگرهای محبوب اینترنتی نظیر فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر
– بازگرداندن فضای اشغال شده توسط فایلهای بیهوده
– افزایش سرعت کامپیوتر



hajm حجم : 2.07 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

download دانلود نسخه پرتابل با لینک مستقیم

crack آموزش کرک کردن Privacy Eraser Pro v8.60


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


5 نظر ارسال شده
  1. afshin گفت:

    سلام گلم خسته نباشی و دستتون درد نکنه مرسی از زحمتتون گلم موفق باشی ……….

  2. شهرام گفت:

    دست مریضاد سایت خوبیه موفق باشید.

  3. نبی صفری گفت:

    من برنامه رو نصب کردم میخوام در مرورگر اپرا ادرسها و اطلاعات اونو حذف کنم ام نمدانم چه جوری از نرم افزار استفاده کنم؟لطفا راهنمایی کنید؟

  4. رضا گفت:

    سلام
    میخواستم ببینم نرم افزاری هست که آدرس سایت ها و از روی عکس
    ها پاک کنه؟؟؟
    اگه هست تو وبلاگم جوابمو بدید لطفا

  5. مونا گفت:

    سلام. خسته نباشید. من این نرم افزار Privacy Eraserرو نصب کردم فقط نمیدونم باید چه جوری باهاش کار کنم!!!!!اگه بخوام همه چیزای اینترنتی و هیستوری و هر چیز که به نتگردی مربوط میشه رو پاک کنم باید کدوم قسمت روفعال کنم و چه اقدامی انجام بدم
    ممنون
    لطفا به میل پاسخ ندید