O&O SafeErase 5 Professional Edition

این برای همه ی ما پیش آمده است که گاهی وجود یک فایل در حافظه ی کامپیوتر خود را نه تنها بی استفاده بلکه حتی شاید خطرناک و تهدید آور دانسته و اقدام به حذف آن کرده باشیم . همانگونه که می دانید یکی از قابلیت های هارددیسک ها این است که توانایی بازگردانی فایلهایی را که به صورت معمولی حذف شده اند را داشته و این خود می تواند از یک سو امکانی مفید تلقی گردد و از سوی دیگر تهدیدی برای کاربران . کمپانی O&O یکی از مطرح ترین شرکت ها در زمینه ساخت نرم افزارهای ریکاوری و بازیابی اطلاعات می باشد و تا حد زیادی اعتبار نام خود را مدیون آنهاست . حال چه شرکتی می تواند بهترین نرم افزار را برای حذف کامل فایلها بدون امکان ریکاوری بسازد جز یک کمپانی قدرتمند که سالیان سال بر روی متد های گوناگون بازیابی اطلاعات فعالیت داشته است ؟

این برنامه که O&O SafeErase 5 Professional Edition نام دارد به شما کمک می کند تا به سادگی و تنها با کلیک ماوس هر گونه فایل ، فولدر و یا حتی پوشه ای را که می خواهید بدون هیچ گونه نگرانی و اضطرابی داشته باشید از اینکه بتوان آن را زمانی بازیابی نمود ، از بین ببرید . بسیاری از اطلاعات می توانند شامل این گروه شوند که می توان به ایمیل ها ، تاریخچه های اینترنت ، اطلاعات کمپانی و فایلهای شخصی اشاره نمود . این نرم افزار که از شش متد مختلف برای پاکسازی اطلاعات بهره می برد هیچ گونه ردپایی از اطلاعات مورد نظر شما برای بازیابی های آینده نخواهد گذاشت . علاوه بر اینها گزارش پیشرفته ای که در انتهای هر پروسه به شما تقدیم خواهد شد اطلاعات کاملی را درباره ی فایلها و امنیت حذف آنها در اختیارتان قرار خواهد داد .



نسخه 32 بیتی

hajm حجم : 33.94 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم


نسخه 64 بیتی

hajm حجم : 57.90 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود