Bamboo-File-Sync-and-Backup

گرفتن بک آپ های مداوم از داده ها یکی از اولویت های کاری افرادی است که به اطلاعات شان اهمیت می دهند . برای انجام این کار دو راه وجود دارد ؛ یکی راه سخت و قدیمی است  که در آن می توان به طور دستی هر از چندگاهی اطلاعات مهم را بر روی دیسک های نوری رایت کرد یا در حافظه ای دیگر ذخیره نمود و اما دیگری راهی نوین و ساده است که با استفاده از نرم افزار انجام می پذیرد و تنها با یک بار تنظیم اولیه به طور خودکار فرایند بک آپ گیری صورت می گیرد .

Bamboo File Sync and Backup نام یکی از این برنامه ها می باشد که به وسیله ی آن خواهید توانست به سادگی هرچه تمام تر از اطلاعات مهم خود بک آپ هایی منظم تهیه کرده و امنیت حفاظت از اطلاعات تان را تامین کنید . این نرم افزار با تهیه خودکار بک آپ  از داده ها و ذخیره سازی آنها بر روی حافظه های مختلف نظیر هارددیسک ، فلش مموری ، شبکه و سایر حافظه های قابل حمل خیال شما را بابت پایداری اطلاعات مهم تان آسوده می سازد . محیط کاربرپسند Bamboo File Sync and Backup و استفاده کاربری بسیار آسان آن به هر کاربری این امکان را می دهد تا از داده های خود بک آپ گرفته و آنها را ذخیره سازد . این نرم افزار که از حجم نسبتا پایینی برخوردار است قابلیت نصب بر روی ویندوز های XP ، ویستا و سون را داراست .




hajm حجم : 3.02 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

crack آموزش کرک کردن Bamboo File Sync and Backup 3.0.9


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود