4Media Audio CD Burner

سی دی ها معمولا در چندین قالب بندی مختلف رایت می شوند که یکی از پر استفاده ترین آنها رایت موزیک می باشد . برای داشتن یک CD صوتی استاندارد می بایست در ابتدا با انتخاب قالب بندی درست و سپس استفاده از موزیک های مورد نظر ، عملیات رایت را شروع نمود . نرم افزارهای بسیاری وجود دارند که می توان کارهای بسیاری از قبیل همین رایت موزیک بر روی سی دی را با استفاده از آنها انجام داد اما برنامه ای که در این پست قصد معرفی آن را داریم به طور تخصصی به منظور همین امر یعنی رایت فایلهای صوتی بر روی سی دی طراحی و ساخته شده است .

این نرم افزار که 4Media Audio CD Burner نام دارد به شما کمک می کند تا از فایلهایی با فرمت هایی نظیر MP3 ، WMA ، WAV ، AAC دیسک های استاندارد با قابلیت پخش درون تمامی دستگاه های پلیر بسازید . علاوه بر این قابلیت ، امکان تبدیل و رایت ویدیو های AVI ، MPEG ، WMV ، DivX و MP4 در قالب موزیک سی دی نیز برایتان فراهم خواهد آمد . بدین ترتیب دیگر برای استخراج یک موزیک از ویدیو یا فیلم نیازی به استفاده جداگانه از نرم افزار های تبدیل کننده نخواهد بود چرا که امکان تبدیل و رایت داخلی در نرم افزار 4Media Audio CD Burner به صورت یک مرحله ای گنجانده شده است .




hajm حجم : 28.82 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

crack آموزش کرک کردن 4Media Audio CD Burner 6.2.0.0331


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود