Free Studio

Free Studio نرم افزاری است که از یک ست کامل از ابزارهای ویرایش و تبدیل فایلهای مدیا ، کپی و ضبط کننده دیسک های مولتی مدیا تشکیل شده است . این برنامه همانطور که از نامش بر می آید به طور کاملا رایگان بوده و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد در 8 دسته مختلف گروه بندی شده است . ابزارهای گنجانده شده در Free Studio جزو پرکاربردترین و اساسی ترین نیازهای کاربران در زمینه استفاده از فایلهای مولتی مدیا بوده و گردآورده شدن آنها در قالب یک برنامه می تواند شما را از نصب چندین و چند نرم افزار مختلف که هریک تنها تونایی انجام یک کار را دارند بی نیاز می سازد .
وظیفه Youtube که یکی از بخش های این نرم افزار است ، دانلود کردن ویدیو های موجود در این سایت تنها با وارد کردن آدرس آنهاست . دیگر نیازی به نصب دانلود منیجر هایی که تنها وظیفه ی آنها دانلود از یوتیوب می باشد ؛ نیست .
یافتن نرم افزاری برای تبدیل فایلهای ویدیویی برای کاربران آی پاد ، PSP ، آیفون ، بلک بری و سایر دستگاه های موبایل همیشه یکی از دغدغه های کاربران آنها بوده است . پیدا کردن نرم افزاری برای تبدیل تمامی فرمت های محبوب به فرمت های قابل پخش در دستگاه های یاد شده یکی از سخت ترین کارها بوده است که با به روی کار آمدن Free Studio برطرف گردیده .

از میان سایر قابلیت هایی که در این نرم افزار قدرتمند قرار داده شده است می توان به پروسه رایت بر روی دیسک های CD ، DVD و بلوری اشاره نمود . با استفاده از این بخش شما خواهید توانست ویدیوهای مورد نظر خود را بر روی DVD رایت نموده یا اینکه دیسک های صوتی قابل پخش در پلیرهای خانگی و اتومبیل بسازید . تبدیل مستقیم ویدیو ها به DVD و بلعکس ، تبدیل فایلهای ویدیویی به فلش و یا استخراج موزیک و صدای فیلم ها و ذخیره سازی آنها در فرمت MP3 از جمله سایر کارهایی است که می توانید با این نرم افزار انجام دهید .

 

 

 

 

hajm حجم : 65.99 مگابایت

password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود