Conceiva DownloadStudio

DownloadStudio ابزاری است برای مدیرت دانلود از اینترنت با قابلیت های فراوان که امکان دانلود هر چیزی که در اینترنت می باشد را برایتان فراهم می آورد . به وسیله این نرم افزار می توانید ها ، بازی ها ، موسیقی ، تصاویر ، ویدیو و فایلهای صوتی آنلاین ، فایلهای فلش ، اسناد ، خوراک ها RSS ، وبلاگ ها ، پادکست ها ، وب سایت های FTP و بسیاری دیگر را به طور کامل و با سرعتی معادل 500% سرعت فعلیتان دانلود کنید . همچنین با استفاده از این برنامه می توانید فایلهایی را که بوژه طور ناقص دانلود شده اند را از قسمتی که دانلود کرده اید تا انتها دانلود نماید .
از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به امکان ساخت دانلود زمانبندی شده می باشد که می توانید فایلهای مورد نظرتان را در زمانی که به کامپیوتر دسترسی ندارید دانلود نمایید . از این ویژگی می توان برای استفاده از اکانت رایگان اینترنت که اکثر شرکت های خدمات اینترنتی در ساعات بامدادی می دهند ، بهره مند شد .
DownloadStudio همچنین می تواند آرزوی شما برای دانلود کردن ویدیو های موجود در سایت هایی نظیر یوتیوب ، گوگل ویدیو و سایت های مشابه را بر آورده سازد و به سادگی هرچه تمام تر آنها را به کامپیوتر شما انتقال دهد .
این نرم افزار می تواند فایلهای مورد نظر شما را از سایت های میزبانی رایگان فایلهای نظیر رپیدشیر و مگا آپلود نیز دانلود کند که یکی از نقاط قوت آن نسبت به سایر دانلود منیجر ها به شمار می آید . یکی دیگر از قابلیت هایی که منصر به این نرم افزار می باشد ، امکان دانلود و خواندن خوراک های RSS و همچنین دانلود پادکست ها است که می تواند شما را از استفاده چندین نرم افزار مختلف برای برآورده کردن نیازهایتان بی نیاز سازد .
DownloadStudio با پشتیبانی از آخرین نسخه های مرورگر های محبوب وب نظیر Internet Explorer  Firefox ، Flock ، Opera ، Google Chrome ، Mozilla و Netscape می تواند تنها با کلیک بر روی فایلها در هر یک از مرورگر ها اقدام به دانلود نماید بدون اینکه نیازی به کپی کردن آدرس ها داشته باشد .

این نسخه از نرم افزار بر روی تمامی سیستم عامل های ویندوز از قبیل 2000 ، اکس پی ، ویستا ( 32 و 64 بیتی ) و سون ( 32 و 64 بیتی ) قابل نصب می باشد .

حجم : 27.39 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


1 نظر ارسال شده
  1. محمد منفرد گفت:

    لطفا برنامه ی برای بالا بردن سیستم عامل خود بزارید

    ممنون میشم