Spybot Search Destroy

Spybot Search میتواند با سرعت و دقتی بسیار بالا هارد دیسک و تمامی فضا های کامپیوتر شما را بررسی و در صورت وجود نرم افزار های جاسوسی ، مخرب  و …  آن ها را نابود کند. این برنامه با قدرت جست و جوی بالایی که دارد میتوانید به کوچک ترین حفره های سیستم شما نفوذ کند و کوچکترین نشانه مشکوک را به شما گزارش دهد. همچنین از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به کار کرد بسیار آسان آن اشاره کرد که شما را قادر میسازد تنها با چند کلیک و بدون نیاز به دانش فنی کامپیوتر خود را پاکسازی کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت بزرگ دانلود کده با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

hajm حجم :  21.93 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


1 نظر ارسال شده
  1. حسینی گفت:

    آوانگاری اسم سایت شما به انگلیسی دارای اشکال است و بصورت کنونی در زبان انگلیسی “دانلود کید” خوانده میشود زیرا طبق قواعد تلفظ در زبان انگلیس وقتی حرف A قبل از یک حرف بیصدا قرار بگیرد (مثلا D) و پس از حرف بیصدا حرف صدادار E بیاید حرف A “ای” تلفظ خواهد شد.مانند کلمۀ TAKE.برای اصلاح آن بهتر است در آخر کلمۀ دانلود حرف H را بگذارید که معادل “ه” فارسی است,.به این صورت:downloadkadeh.