Alien Skin Image Doctor

Skin Image Doctor نام پلاگینی است که برای نرم افزار فتوشاپ توسط کمپانی Alien طراحی شده است و هدف آن به کار گیری تکنیک های مختلف برای زیبا تر به نظر رسیدن عکس های شماست . با استفاده از این پلاگین حرفه ای می توانید بدون آنکه یک فتوشاپیست حرفه ای باشید از تمامی قدرت این نرم افزار خارق العاده برای زیباسازی عکس هایتان بهره بگیرید . اگر بخواهیم قابلیت های این نرم افزار را در سه عنوان مختلف بررسی کنیم به عناوین زیر می رسیم :

 

بازگردانی عکس های قدیمی ؛ با استفاده از Image Doctor می توانید همان طراوت و شادابی  عکس های قدیمی تان ، در آن زمان که قدیمی نبوده را بازگردانیده و زیبایی از دست رفته را بازسازی کنید .

روتوش کردن عکس های جدید ؛ خواه آثار خال ، خال کوبی و لکه و خواه جای زخم و آکنه بر روی پوست شما باشد با استفاده دکتر تصویر هیچ ردی از آنها به جای نخواهد ماند . کافیست که چند کلیک ماوس بر روی تصاویر مورد نظرتان داشته باشید تا همه ی موارد گفته شده را به سرعت پاک کنید .

حذف موارد ناخواسته ؛ این یکی از مهم ترین قابلیت های نرم افزار Image Doctor می باشد و با بهره گیری از آن می توانید چیزهای کوچک و بزرگی که تصاویر شما را بد جلوه می دهند حذف کنید . به طور مثال آیا خواسته اید یکی از افرادی که در میهمانی در عکس زیبای شما افتاده و آنرا به واسطه لباس یا حرکات خود زشت کرده است حذف کنید ؟ کار این بخش انجام چنین کارهایی با ساده ترین روش های ممکن است .

 

hajm حجم : 21.71 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود