Zoner Photo Studio نرم افزاری کامل است که به شما کمک می کند از ابتدا تا انتهای کار با تصاویر را به سادگی انجام دهید ؛ از دانلود و سازماندهی گرفته تا انجام ویرایش های ساده و حتی پیشرفته و در نهایت به اشتراک گذاری آنلاین آنها .
مهم نیست که شما یک عکاس آماتور باشید یا حرفه ای ، مهم این است که با در اختیار داشتن این برنامه خواهید توانست به تمامی نیازهای خود جامه ی عمل بپوشانید .

 

دانلود آسان
تنها کافیست دوربین خود را به کامپیوتر متصل نمایید ، آنگاه خود نرم افزار به صورت اتوماتیک عکس های جدید گرفته شده را پیدا کرده و آنها را در جایی ایمن ذخیره می کند .
آیا نیاز به گرفتن تصاویر از اینترنت ، فایلهای PDF و … دارید ؟ مشکلی نیست چرا که باز هم Zoner Photo Studio به شما کمک خواهد نمود .

سازماندهی آسان
سازماندهی کردن خوب تاصویر بدیت معنی است که کلکسیون تصاویر شما به دقت دسته بندی شده باشد و دارای برچسب باشند تا هنگامی که قصد دسترسی به آنها را دارید بدون مشکل این کار برایتان امکان پذیر باشد .

ویرایش های خودکار
برخی از کارهای ویرایشی هستند که در تمامی عکس ها انجام آنها ضروری می نماید . به لطف نوار ویرایش سریع در قسمت بالایی نرم افزار شما خواهید توانست به ابزارهایی که بیشترین استفاده را هنگام ویرایش عکس دارند دسترسی پیدا کنید .

ابزارهای خلاقانه
آیا می خواهید هنگامی که دوستانتان تصاویر شما را می بینید انگشت حیرت به دندان بگیرند ؟
Zoner Photo Studio Pro با دارا بودن طیف وسیعی از ابزارهای مختلف نظیر ساخت تصاویر HDR ، پانوراما و نیز عکس های سه بعدی می تواند شما را در رسیدن به این هدف یاری کند .

 

 

 

hajm حجم : 60.48 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


1 نظر ارسال شده
  1. محمد قسیم گفت:

    THANKS I AM YOUR FAITHFUL