Download Master

نرم افزار Download Master با هدف برطرف سازی 3 مشکل اساسی فرایند دانلود یعنی سرعت ، مشکلات موجود در پروسه و مدیریت فایلهای دانلودی آن دست به طراحی و ساخت دانلود منیجری قدرتمند زده است . نخستین ویژگی Download Master که آن را نسبت به نسخه های مشابه متمایز می سازد هسته درونی قدرتمند و ظاهر کاربرپسند آن می باشد . در کنار هم قرار گرفتن این شاخصه ها ،  توانسته است ابزاری کامل را به وجود آورد .
این برنامه به شما کمک می کند تا با افزایش سرعت دانلود در پروتکل های HTTP ، HTTPS و FTP فایلهای مورد نظرتان را سریع تر از سایر برنامه دانلود کنید . پشتیبانی از توقف و از سرگیری مجدد فرایند دانلود نیز یکی دیگر از قابلیت های اساسی این نرم افزار به شمار می رود . با این ویژگی دیگر هنگام دانلود کردن نگران نخواهید بود که ناگهان پس از بارگذاری 99 درصد از یک فایل چه کوچک و چه بزرگ ، پروسه قطع شود و هم زمان خود را از دست بدهید هم پول را  .
گرچه هنوز هم بیش از نیمی از کاربران ویندوز از Internet Explorer استفاده می کنند اما دیگر همانند گذشته انتخاب کاربران به این مرورگر محدود نمی شود و با به کار آمدن اعجوبه ای نظیر فایرفاکس و همچنین مرورگر های دیگری مانند کروم و اپرا که هر یک به دلیل ویژگی های خاص خود طرفداران پر و پا قرصی دارند . به همین دلیل تحت پوشش قرار گرفتن مرورگر های مختلف توسط یک دانلود منیجر ، معیاری برای سنجش آن به شمار می رود . با پشتیبانی Download Master از مرورگرهای Internet Explorer ، Firefox ، Google Chrome N ، Mozilla ، Opera ، Netscape از این امتحان نیز سربلند خارج شده است و می تواند نیاز تمامی گروههای کاربری را برطرف سازد .
این نرم افزار از توانایی دیگری نیز برخوردار است و آن قابلیت آپلود کردن مستقیم فایلها بر روی سایت های ویدیوی آنلاین YouTube ، Google Video ، RuTube و یا دانلود فیلم ها از سایت های نامبرده می باشد .

دیگر ویژگی های Download Master 5.6.1.1187 :
– مدیریت پسورد ها توسط بخش Site Manager
– زمانبندی برای انجام اعمال مورد نظر شما
– شماره گیرنده برای کانکشن های Dial-Up
– نمایش دادن فایلها و فولدرهای موجود در سرور FTP
– نصب تولبار DB Bar بر روی مرورگر های اینترنت اکسپلورر و فایرفاکسحجم : 7.25 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


1 نظر ارسال شده
  1. ناشناس گفت:

    سلام.سایت خوبی دارید.