تهیه بک آپ از فایلها یکی از مهم ترین کارهایی است که می بایست در دوره های کوتاه و مدت به طور مرتب انجام داد چرا که در صورت از بین رفتن فایلهای شما تنها کاری که می توان در آن زمان انجام داد ، خوردن افسوس می باشد . اما اگر می خواهید آینده را همراه با اطلاعات گذشته خود تجربه کنید ، بدون اینکه هیچ نگرانی داشته باشید ، تهیه نسخه پشتیبان از فایلها می باشد .
Backup4all نرم افزاری است در همین زمینه که قصد معرفی آن را داریم . این برنامه با آنالیز کردن خودکار ، از اطلاعات شما نظیر ایمیل ها ، تصاویر ، موسیقی ها ، اسناد و سایر فایلهای مهم موجود در کامپیوترهای دسکتاپ ، لپ تاپ ، سرورها ، هارددرایو های اکسترنال ، موبایل های دارای سیستم عامل ویندوز و حتی سرورهای FTP و SFTP فایل پشتیبان تهیه می کند . از ویژگی های کلیدی این برنامه می توان به آپدیت بک آپ های گرفته شده اشاره کرد که با استفاده از این قابلیت دیگری نیازی به تهیه چندین باره فایلهای پشتیبان از اطلاعات خود نداشته و می توانید هر بار تنها اطلاعاتی که افزوده شده است را به آن اضافه کنید . همچنین این برنامه با پشتیبانی از استاندارد AES ، به شما کمک می کند تا با استفاده از رمزگذاری های 128 ، 192 و 256 بیتی ، پشتیبان اطلاعات خود را از دسترسی های غیر مجاز مصون نگاه دارید . کار با Backup4all بسیار آسان می باشد و می توانید تنها با چند کلیک آینده نگری خود را اثبات کنید !

Backup4all Professional v4.4.195


ویژگی های اساسی  Backup4all Professional v4.4.195
:
– انتقال اطلاعات بین دو یا چند کامپیوتر
– حفاظت از اطلاعات
– پشتیبانی از فرمت فشرده سازی ZIP
– انتخاب آسان فایلها و یا فولدر ها
– تهیه بک آپ تحت شبکه
– ذخیره بک آپ گرفته شده بر روی دستگاه های قابل حمل
– سیستم فیلتر انعطاف پذیر
– قابلیت اجرا در ویندوز های XP/2003/Vista/Windows 7

حجم : 18.01 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم
دانلود با لینک غیر مستقیم از Rapidshare.com


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود