Star Wars: Puzzle Droids
در این بازی شما قادر خواهید بود با ربات مورد علاقه خود به کاوش در کهکشان ها بپردازید و جنگ ستارگان را تجربه کنید.برای یادآوری حماسه جنگ ستارگان ازنقطه نظر منحصر به فرد خود بر روی خاطرات BB-8 و R2-D2 ضربه بزنید.داستان های مختلف جنگ ستارگان را تجربه کنید:نیرو های بیداری و جنگ ستارگان وامیدی جدید.این سفر صحنه هایی آشنا و لحظاتی که در گذشته نا گفته مانده است را در کنار گیم پلی هیجان انگیز و پازل های تعاملی به نمایش می گذارد.
در این بازی شما می توانید شخصیت های مختلفی چون Rey, Han Solo, Poe Dameron و غیره را ملاقات کنید.آیا برای یک بازی پازلی ماجراجویی در جنگ ستارگان آماده اید؟
برای تجربه لحظاتی نمادین و داستان های ناگفته در مقابل ربات مورد علاقه خود در جنگ ستارگان بخش خاطرات را فعال کنید.
برای ساخت یک مجموعه، ترکیب های سه گانه ای بسازید،موانع را پاک کنید و در بیش از 100 سطح مختلف در مقابل دشمنان خود بایستید.
از قدرت های ویژه برای نابودی دشمنان خود و نیز تکمیل اهداف خود استفاده کنید.
در یک کهکشان دور به کاوش بپردازید و در سرتا سر Jakku, Takodana, و درکنار ستاره مرگ alongside BB-8وR2-D2 سفر کنید.
شخصیت های مختلفی مانند Rey, Han Solo, Maz Kanata و غیره را جمع کنید و ماموریت های مختلفی را به اتمام برسانید تا از این طریق سطح شخصیت های بازی خود را بالاتر ببرید و جایزه دریافت کنید.

               


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345